Zima to czy wiosna?


Mówicie, że zima? U nas cały początek stycznia przypominał raczej wiosnę. No zobaczcie jakie piękna stadko trznadli przyleciało do nas. Mieliśmy prawdziwe ptasie radio :) Nawet psa się nie bały.


Aż nas to stadko zainspirowało i stworzyliśmy gromadkę ptaszków do zawieszania na girlandy, karuzele lub wiosna na gałązki :)


Nam w tym roku wiele szczęścia potrzeba, więc rok zaczęliśmy od słoni Farciarzy. Ten jakoś najbardziej przypadł mi do gustu. Taka romantyczna pani słoniowa :)


W mroźne dni latam i łapię zimę do aparatu. Bo jak tu się oprzeć tym oszronionym trawom... 


... czy owocom dzikiej róży ... Zachwyca mnie przyroda o każdej porze. Na nowo wróciłam do robienia zdjęć. Łapanie drobnych chwil sprawia mi niesamowicie dużo radości. 
Ps. Dwa dni temu spadł nam śnieg ... oj jak mi go brakowało :D


Komentarze

  1. Zima, zima, pięknie uchwycona do tego:) Jakie urocze stadko, i to w naturze, i to na girlandzie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty