Etui, torby, czyli szycie coś z niczego


Są dni, że nie mam chęci na szycie zabawek. Właśnie teraz pogoda tak mnie nastroiła i poszłam przeszukać moje zapasy i wygrzebałam różności. Z nich stworzyłam całą serię etui. Każde z nich może pomieścić okulary przeciw słoneczne i korekcyjne.


Ale też śmiało mogą być traktowane jako piórniki lub jako etui do komórki, np. smartfona. Odprężyło mnie tworzenie ich. Bo to taka prawdziwa zabawa kolorami.


Dużo tkaniny nie potrzeba na nie, więc śmiało można wykorzystać różne kawałeczki, które czasami leżą i czekają na tzw swój czas.


Z trochę większych ścinek uszyłam też okładki do pamiętników. Wyszły takie babcine :) Tu wykorzystałam zapasy starych koronek. Pan Supełek się ze mnie śmieje, że czasami moje chomikowanie jednak się przydaje. Bo o.... potrzebowałam dodatków i leżały sobie i czekały aż je teraz wyciągnęłam mają niezłego banana na buzi.


Są bardzo zakręcone te moje przepiśniko - pamiętniki, ale wiem, że uszyję ich trochę jako przerywniki. Przecież i takie przedmioty świetnie nadają się na prezenty.


I jeszcze coś wygrzebałam. Już jakiś czas temu skroiłam torby. Baaa! Nawet część z nich już miałam w połowie zeszytych. Oto 3 z nich, w szarościach - z pięknej bawełny. Są podobne a zarazem zupełnie inne.


Ale przecież na zakupy można chodzić z elegancką torbą, prawda? Nie trzeba tylko z taką "biedronkową". Zatem poszalałam i wykorzystałam znowu różne skarby... koronki, serwetki, szydełkowe kwiatki.


Ogólnie stwierdzam, że mnie nosi. Tyle pomysłów w głowie. Przez lata skupiałam się na zabawkach. A teraz marzy mi się szycie ubrań. Stęskniłam się też za decoupage'm. Wiem, że muszę tworzyć tak ze spokojem. Bo miałam czas, że zamówienia mnie przygniotły. Tak być nie może. Człowiek musi tworzyć z miłością, a nie z terminem na wczoraj. Bo presja psuje wiele. Nie ma tej fantazji. Poza tym moje siły też są takie średnie. A takie wolniejsze tempo daje mi poczucie, że nic nie muszę, a to wielki relaks. 

W takim właśnie leniwym tempie i na zabawki jest czas. Jeszcze kilka Tosiek uszyłam. W następnym poście przedstawię Wam Fruzie i Frycki :) czyli moja małe skrzaty.


Komentarze

  1. Hi, my name's Minh, and nice to meet you :x

    Thanks for great job, I love all things crafty - paper flower, crochet, knitting, quilling, beading, jewery making...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    Tutorial step by step

    Please watch, like, comment and share if you like it :)
    Thank you God bless u :x

    My Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okładki na notatnik są cudowne. Superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:

    --->>> HOW TO MAKE ROSE PAPER FLOWERS

    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    --->>> MY YOUTUBE CHANNEL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz