Kocio psi nadzór prac wszelkich


Ile razy siadam do szycia, tyle razy mam kompanów przy pracy. Misia ma już niedługo 10 lat ... ale pozycje do mycia ma niczym kot ze Shreka. Kradnie mi ciągle nogi od lalek, próbuje też zwinąć, jak nie widzę, nici... uwielbia nade wszystko mulinę.


Czasami tak się wpatruje, jakby mówiła telepatycznie do mnie: oddaj swe nici kotu, oddaj swe nici kotu... normalnie strach się bać :)


A jak kot sobie pójdzie, to Kasumi przychodzi. Najpierw siada na parapet okna. Udaje, że interesuje ją świat, by po chwili przyjść, wbić mi nochal w udo i patrzeć............ żebym ją miziała.
I jak tu pracować w tym domu? Dziś tylko Andzia nie załapała się na sesję, bo spała zwinięta w kulkę w pokoju Agnieszki. Jak widzicie, mam swoich pilnowaczy :D


A ogólnie praca jakoś tam się posuwa do przodu. Dziś wreszcie uśmiechy na buzie wskoczyły kotom.
Już dawno ich nie szyłam, kilka miesięcy. Ale czasami trzeba odpocząć od pewnych wzorów.


I słoniki szczęściarze też poszyłam, bo miałam kilka zamówień spóźnionych na nie. Tak oto czas leci. Pani od żabki jeszcze się nie odezwała w sprawie odbioru wygranej ... i siedzi sobie zielona panna i wzdycha, że samotna taka. 
Cieszę się, bo już lada chwila będę Wam mogła napisać o przemiłej niespodziance, która mnie spotkała... oj będzie zabawa, będzie się działo....oj będzie :)

Komentarze

  1. Cudne - i prace, i zwierzaki!

    Pierwsze zdjęcie kota mnie rozbroiło. ;-)

    Fajnie mieć takich pomocników. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry
    doszła do mnie paczuszka z lalą.Jest piękna:) córeczka zachwycona, a ja namawiam,żeby zaniosła ją do przedszkola,bo nie mają się czym bawić.Będzie jak znalazł:)
    dziękujemy
    ps. lala ma na imię Hania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochane bardzo. Miłych zabaw zatem życzę

      Usuń
  3. Widać jak kochasz zwierzęta !!!! Te żywe i szyte !!!! Super ! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem jak to jest, sama mam takich pomocników. Zwierzaki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, i jak psocą, czasami można oszaleć :D

      Usuń

Prześlij komentarz