Wesołych Świąt


Tak nas pochłonęły jarmarki, że zabrakło czasu na blogowanie. Zatem mam już pierwsze postanowienie na Nowy Rok - znaleźć więcej chwil na pisanie, bo jest przecież o czym.


Ostatni nasz jarmark trwał aż 18 dni. Staliśmy na Starym Rynku w Poznaniu. Muzyka świąteczna, przesympatyczni klienci, zabawki, które uciekały - czegóż chcieć więcej. No może śniegu nam zabrakło, ale pocieszałam się myślą, że tak w całej Polsce - tylko deszcze przeszkadzał nam 1 dnia.


Jeszcze na podsumowanie roku mam chwilkę, więc dziś wleciałam tylko, żeby złożyć Wam życzenia.


Kochani 

mam nadzieję, że w święta wypoczniecie, w radosnej atmosferze, w gronie rodziny.
Jeśli byliście grzeczni to i prezenty się pojawią :D
Chyba, że jak w Wielkopolsce bywa - przyjdzie Gwiazdor i przyniesie rózgę :D

Życzę Wam zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń.

Ps. Wiem miało być candy ............. będzie na przełomie roku, bo przecież grunt to dobrze zacząć go dobrze z odrobiną szaleństwa. 

Komentarze

  1. Ile ozdób na choince,
    ile kartek leży w skrzynce,
    ile potraw jest na stole,
    ile siana masz w stodole,
    ile spadło w górach śniegu,
    ile czasu spędzasz w biegu.
    Tyle w święta miej radości,
    dobra, ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych ,rodzinnych i spokojnych świąt -Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę cudownych Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich, wiele radości, ciepła. Samych dobrych dni w Nowym Roku,
    pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych Świąt , radosnych i wypełnionych miłością życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz