Sylwestrowa rozdawajka i podsumowanie roku


Dziś Sylwester, czyli czas podliczeń, postanowień, przemyśleń.

Jakby był to rok dla mnie? Chyba najbardziej szalony, pracowity, pełen przygód.

Zmieniłam sklep na lepszy.
Zmienił się też blog. 
Nasza fanpage przekroczył 4200 lubisi.
A blog śledzi ponad 600 osób.
Zmieniłam się ja ....... czy na dobre, trudno powiedzieć :D

Śmiało mogę ten rok przeliczyć:
wzięłam udział w 5 jarmarkach
uszyliśmy ok 3000 zabawek
wyszyłam 40 tysięcy metrów nici ( 40 km) czyli prawie tyle co z Lizbony do oceanu :D
hihi ilości w metrach tkanin nie podam, bo sama się boję policzyć :D
Wykorzystałam 500 guzików
4 szpule wielkie sznurka lnianego
i przerobiliśmy ok pół tony watoliny.........

i to wszystko w 2 osoby z jak to śpiewał Joe Cocker: "...with a little help of our friends".

Śmiało mogę powiedzieć, że nie mogę planować co będzie, ale obyśmy dali powtórzyć to czego dokonaliśmy w tym roku, to i tak będzie genialnie. Cieszę się też, że wiele z naszych prac trafiło w ręce potrzebujących. 

Poza tym mam też inne liczby w tym roku:

Wzięłam 7 długich serii sterydów. ( aż dziwne, że nie świecę )
Okazało się, że mało co widzę, i od marca będę miała podwójne oczy ( jak ja nie lubię okularów)
Były i są też smutki ....... oczy naszego Tomka się pogorszyły i nie ma na to leków. Mam nadzieję, że jeszcze kilka lat to się będzie rozwijało a nie gwałtownie. Choć lekarze nie wiedzą jak będzie.

Z tego też powodu w tym roku przeżyliśmy największą przygodę życia.
Dzięki wielkiemu wsparciu:
Tosi, Księdza Marka, Sylwii z Rodziną, Anoushki z Synkiem, Asi, Mirka, Kasi, Ojca Artura,
Pani Basi i Agnieszki z Rodziną plus innych wspaniałych osób - między innymi osobie, która ufundowała nam nocleg w Hotelu Hilton i osobie, która pokryła nam połowę kosztów paliwa oraz pewnemu Belgowi za to, że zaufał nam i oddał w opiekę swoje ukochane auto...

przejechaliśmy 7800 km przez Europę
pokazaliśmy Tomkowi 14 stadionów piłkarskich i z daleka tor F1 w Spa
dojechaliśmy na najdalej wysunięty na zachód fragment Europy, czyli do Cabo de Rocca
staliśmy pod wieżą Eiffela
a nasz pies - sunia Kasumi - okazała się prawdziwym podróżnikiem i udowodniliśmy, że pies to członek rodziny, a nie tylko dodatek i można z nim zwiedzać świat i spać nawet nawet w Hiltonie.

No spotkały mnie niespodzianki.
Wyróżnienie w konkursie Coricamo, wygrałam też rozdawajkę od Mybeehouse :)

Kochani czegóż chcieć więcej. Mam wrażenie, że przeżyłam właśnie najbardziej intensywny rok w moim i mojej rodziny życiu.

Dziękuję Wszystkim za to, że ze mną jesteście
Obiecuję, że od Nowego Roku blog też mocno będzie się rozwijał, bo w tym roku już na to po prostu zabrakło czasu, ale chyba nie ma co się dziwić :D 

I chcąc się z Wami podzielić moim szczęściem ogłaszam sylwestrową rozdawajkę.
Warunek?

Udostępnijcie link do tego posta... z informacją, że "Lala i żabka szuka domu"
Obojętnie czy na fb, czy na blogu ...
Zostawcie też komentarz.
Która z zabawek skradła Wasze serce.
Lala?
Żabka?

Nie zapomnijcie się podpisać!!!
Czas start!!! Wyniki ogłoszę 10 stycznia 2015

A teraz SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!





Komentarze

  1. Chyba wcięło mi poprzedniego posta, buziaki dla waszej wspaniałej rodziny i oczywiście udostępniam na FB informacje. Lala bardzo nam się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie zabawki są śliczne, już kilka razy miałam kupić ale nie mogłam się zdecydować co wybrać, i teraz też mam problem ale Żabka jest śliczna i chyba ją wybiorę :) A post udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo Śliczności i Lala i Żabka ale z racji że Iwo uwielbia piosenkę “ była sobie żabka mała rere kum kum ... to serce nasze skradła właśnie Ona ta Urocza Żabcia zielona , Iwo byłby cały w skowroneczkach gdyby do Naszego śpiewania dołączyła właśnie Ta Żabcia w czerwonych spodeneczkach . Razem by podskakiwali i w zachwyt domowników wprawiali Zapraszamy do nas , szeroko otwarte ramionka mamy ;) Beata Tarchuł

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabcia zwróciła moją uwagę :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście na blogu też się wpisujemy i śliczną żabkę przygarniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malgorzata Walachowska31 grudnia 2014 15:48

    Nam się podoba żabcia bo córka uwielbia wszelkie zwierzaczki te małe i duże :) udostępniam na FB i Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj obie piękne ale chyba laleczka mnie urzekła udostępnione na fb

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabka jest cudna! Szczęśliwego 2015 r. !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się podpisać - zostawić na wszelki wymiar namiar na siebie

      Usuń
    2. Hania Ograbek, na facebooku pod takim nazwiskiem figuruję. Tutaj inaczej nie umiem, nie mam nigdzie konta.

      Usuń
  9. Lala jest cudna,wyglada jak nasza siostrzenica Celina.Wszystkiego wspanialego w Nowym Roku, zdrowia ,spelnienia marzen i tysiaca nowych pomyslow na szycie i zycie!.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. lala jest piękna przypomina moją córcię chętnie przygarniemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się podpisać - zostawić na wszelki wymiar namiar na siebie

      Usuń
  11. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę w Nowym Roku.

    Pani Niteczko cudne przytulanki obie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Jolu-nie da sie wybrac jednej poniewz kazda jest wyjatkowa i pelna milosci dlatego chce oby dwie ;) :)
    Zabeczka jest przesliczna-mam jedna w domu i spi razem z pieskiem i jezykiem w lozeczku mojego synka,oczywiscie razem z nim ;)
    Lala jest slodziutka i chetnie bym ja przygarnela :*
    Moze mi sie uda i tym razem oddam na aukcje bo z tymi co mam nie potrafie sie rozstac :,(
    Bije od nich Pani moc i sila walki z choroba oraz milosc jaka Pani wklada w szycie cudeniek :*

    Dziekuje Pani Jolu za to wszystko coi codziennie przekazuje mi Pani przez te slicznosci <3
    Aniess Aniess :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie Żabka:) Kojarzy mi się z dzieciństwem i Żabą Moniką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się podpisać, żebym wiedziała kto brał udział :D

      Usuń
  14. żabka przyniesie mi szczeście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żaba jest super! :)
    Sylwia Szczepańska

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczka jest śliczna ... tak inna od tych które spotykamy w sklepach ... aż serce się raduje na takie cudeńko ! :) Joanna S.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żabka jest przeurocza ;) Kamila Jędrzejczak

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu, szczęśliwego 2015 r. Lala jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  19. Laleczka to jednak slicznotka ;)))
    Sandra Burzyńska

    OdpowiedzUsuń
  20. Lala jak tralala i ptaszki ćwierkają na brzuszku :) Super :)
    Anna Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  21. czy żabka zmieni się w księżniczkę ;)
    Kamila Ziętek

    OdpowiedzUsuń
  22. Źiaba znaczy żabka
    Karolina Sobieraj-Nawrocka

    OdpowiedzUsuń
  23. Żabka jest cudna i skradła nasze serce :).
    Na fb oczywiście udostępniłam post.
    Pani Jolu, bardzo się cieszę, że ten rok miała Pani tak wyjątkowy!
    Mój też był niezwykły, bo 24.06. urodziłam synka, nasze maleńkie szczęście :).
    Ściskam mocno i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do posta- życzę kolejnego owocnego roku, dużo sił, zdrówka i pozytywnej energii. A co do konkursu, to stawiam na żabkę, choć buźka lali też jest prześliczna :-) Ania Babczyńska - Chmielewska

    OdpowiedzUsuń
  25. Żabka jest przesliczna. :) Mo Paj z facebooka

    OdpowiedzUsuń
  26. Lalunia wygrywa. uwielbiam ją. Udostępnione na fb. Pozdrawiam i życzę szczęścia i Zdrowia w nowym roku. Marta Wawrzyniak

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zabka,cudna zabka skradla me serce i pragne,by skradla serce mojego synka Julka!!!
    Samych szczesliwosci w Nowym Roku i duzo,ogrom zdrowia dla Tomka!!! Pozdrawiam. Izabela Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo urodzi mi sie wnuczek.Na pewno polubiłby żabcię .Jest cudowna.Pozdrawiam cała Twoja rodzinę.<3 WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU Jolu :)
    Beata z Kalisza

    OdpowiedzUsuń
  30. Jako że mam dwóch przystojnych facetów którzy już są "bardzo dorośli " zwłaszcza pięcioletni Hubiś a ja jednak kobietka to dla mojej córki chrzestnej lala :)
    A Pani Niteczce i całej jej rodzince i każdemu mieszkańcowi jej domostwa i temu chodząc i temu pełzającemu i latającemu również wielu uśmiechów, cierpliwości i zdrowia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  31. Żabka oczarowała mnie szerokim uśmiechem i poprawiła nastrój :)
    Agnieszka Dulińska

    OdpowiedzUsuń
  32. Laleczka! Prześliczna jest. Prawie, jak każda z moich trzech córek :) Puściłam na fb, jestem tam Aleksandra Dz.

    OdpowiedzUsuń
  33. trudno się zdecydować ale lala się do nas uśmiecha i chętnie ją przygarniemy! Córcie będą szczęśliwe! Pozdrawiamy gorąco z lekko zaśnieżonej małopolski i podziwiamy za każdym razem za siłę i hart ducha, za to że trudy znosicie z uśmiechem w sercu i igłą z nitką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no i zapomniałam się podpisać ;) Izabella Ziemianek

    OdpowiedzUsuń
  35. Jolka dla Ciebie i całej rodzinki ;
    Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami
    I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc
    I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami
    Nie tylko w tę Sylwestrową noc.

    a ja wole Twoja lalę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O laleczce marzy córeczka, w oko syna wpadła żabeczka :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram laleczkę dla małej Julianki, czyli trzyletniej córki mojej najlepszej koleżanki :)

    udostępnienie https://www.facebook.com/dagmara.marut/posts/859760237410317

    OdpowiedzUsuń
  38. Obydwie zabawki cudowne,ale lala skradla serducho córki:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zabaweczki super sprawa, synek nie chce już bałwana, tato krzyczy brzdąc z pokoju, o żabeczkę stań do boju :)

    Natomiast w tym roku sobie odpuszczę, bo synek dopiero w planach :) ale zabawki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lalunia prześliczna!!!

    Renata P:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty