Kocyki i krasnalkowi pomocnicy


Ostatnio nie zdążyłam Wam opisać wszystkich nowości, które powstawały. Otóż uszyłam kilka kocyków dla dzieci. Mają wszystkie od 110 * 100 cm. Prawdę mówiąc nieźle się przy nich bawiłam.


Połączyłam welurowe grube minky z bawełną, którą kupiłam w USA.


Ćwiczyłam też nie używane dotąd szwy, które ma moja maszyna do szycia - Janome :)


Mam za mało miejsca w domu, żebym jakieś sensowniejsze zdjęcia zrobić, więc nie pokazują jakie one są ładne. 


Prawdę mówiąc to wciąga po uszy i planują poszyć całą kolekcję kocyków.


Uszyłam też taki "sowiasty komplet" :) Poduszka i klocyk : z minky i dwóch rodzajów bawełny.


I jeszcze jedna tkanina, która mnie zachwyciła jak już ją otrzymałam. To gruba solidna bawełna.
Dodałam jeszcze im kwiatki ręcznie robiona. Są słodkie.


Myślę, że to wielka przyjemność stworzyć coś dla odmiany.



A zaczęło się od kocyka w sówki, o który poprosiła mnie klientka. Teraz już leżą kolejne tkaniny do tworzenia kocyków, bo i okazja się pewna szykuje ... ale o tym już na dniach.


A to moje ostatnie zabawki. Uszyłam sobie pomocników :) Wszak każdy wie, że krasnale do pomocy nadają się idealnie, a ja już myślę o kilku miejscach, w których każda łapka do działania będzie potrzebna, a co więcej głów to nie jedna :D Zatem jak widzicie pewna paczka obiecała mnie wesprzeć w moich szalonych planach. A jak tam u Was mija czas tej jesieni? Nostalgia czy działanie Was pochłonęło?

Komentarze

  1. Kocyki prześliczne jestem nimi zauroczona,dobrze masz tyle krasnali niech ruszają do dzieła i ci pomagają,pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. I masz Jolu teraz poznańskie krasnale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne te kocyki, a ten w sówki po prostu bajka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyki śliczne ale pomocnicy to już są extra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne kocyki, kolorowe i takie milusie, przepiękna ta tkanina, szkoda, ze u nas nie do dostania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocyki są prześliczne... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze kocyki, bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz