Jesień mobilizuje do powrotu do szycia


      Oj długo nic nie pisałam, ale to nie dlatego, że się leniłam. Wakacje były bardzo ekscytujące, bo z dziećmi przejechaliśmy 8 tys km przez zachodnią Europę - możecie o tym poczytać na blogu o podróży. Naładowaliśmy energię na kilka lat. Teraz szaleję i szyję różności. Dziś powstała Froglin Monroe, czyli żabka i Marylin Monroe w jednym. Ubawiłam się tworząc sukienkę. W domu dzieci chciały robić jej zdjęcia używając suszarki, żeby sukienka tańczyła na wietrze.


Musiałam też uszyć 4 takie pary, bo lato to śluby wśród znajomych.
Lubię szyć im ubranka. Bawić się detalami. 


No i powstały nowe zabawki ....... jesień nadeszła, więc zakochałam się w jeżach. Moje mają kolorowe noski i są bardzo całuśne. To takie średniej wielkości poduszeczki mają: 32 * 18 cm.


I słoniki dla małych dzieci szyłam. Każdy oczywiście jak w słowach piosenki ma kokardkę na ogonie. Zakochałam się w tych wzorach. A jeszcze tak wiele przede mną :) Szycie to wielka pasja.


I jeszcze kolejny nowy pomysł. Znacie już moje malowane lale. Teraz wykorzystałam swoje zdjęcia i tak oto powstały poduszeczki do pokoików dziecięcych. Mają 40 * 27 cm.


Na razie powstanie około 10 takich wzorów. Tylna cześć to mięciutkie minky. Przód to drukowana bawełna, którą można prać w temp. do 30 stopni.


      A to poduszka zamówiona przez syna Marka. To Jego ukochany kociak - Miśka. Kiedyś zrobiłam jej zdjęcie, teraz je zamieniłam na biało - czarne i dałam do druku. Tył to szare minky. Jest słodka. Nie mniej niż nasza kicia, która trochę jest o nią zazdrosna. 
      Jak widzicie u nas praca wre jak w ulu. Radość szycia sprawia, że zapowiada się piękna jesień.
Ps. Chciałabym też podziękować za wszystkie głosy oddane na mój blog w konkursie Coricamo.  Dzięki Wam wygrałam nagrodę w kategorii szycie. Dziękuję serdecznie. Oj coś czuję, że musimy zorganizować candy z tej okazji, co Wy na to? 

Komentarze

  1. Cudeńka :) Żabcia wymiata :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żabcia super, ale jeżyk po prostu zwalił mnie z nóg. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe szyjątka, każde z osobna cudne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz