Lale ogłosiły wynik rozdawajki


Czas mi uciekł. Przepraszam Was za opóźnienie w wyniku candy... Obiecaną lalę uszyję...
Pani Joli Gąsiorowskiej. A te lale już powstały. 
To jest Renia, która ma sukienkę w groszki i sarenki.


W morskich klimatach jest Ilonka. Na sukience ma dodatkowo piękny maczek.


Uszyłam też Paulę, której sukienka wygląda jakby była uszyta z patchworku :)


Powstała też Dorotka. Ma sukienkę w ptaszki i motylki. Ogólnie muszę się Wam przyznać, że tkaniny zamówiłam najróżniejsze i aż się cieszę, że powstanie z nich tak kolorowa seria zabawek.


A ten rudzielec to Pola. Romantyczna lala. Jak widzicie na szycie troszkę czasu się znalazło.
Choć prawdę mówiąc większość dni spędzam  porządkując dom, bo niestety od miesięcy nie było zupełnie na to wolnej chwili. I tak się nawarstwiło, że teraz nie mogę się ogarnąć w tym wszystkim.
Zapomniałam też Was namówić na głosowanie na mój blog w konkursie Coricamo.
Choć może nie koniecznie na mój... Polecam Wam blogi:
Iwonka tworzy piękne cuda z masy solnej i na szydełku.
oraz
Elunia za to oddała całe swoje serce wyszywaniu i to w wielkim celu, bo swoje prace przekazuje potem chorym dzieciom z Marzycielskiej Poczty. To od Eli właśnie nasz syn Tomek też otrzymał podusię. Ela ma wielkie serce! Jakoś w konkursie nikt Ich nie dostrzegł, więc zajrzyjcie... zagłosujcie proszę na Nie! To wspaniałe dziewczyny!!!

Komentarze

  1. Piękne lalunie, urocze z nich dziewuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są wszystkie! Sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej. Każda ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne lalki, jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, skarbie ty mój, ale mnie zaskoczyłaś, nie trzeba było, ja już wygrana, bo mam WAS - wiele blogowych przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowe i cudowne Przytulanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lalki ; ))

    Zapraszam do mnie http://findtimetochill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne lale.

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz