Autko dla maluszka


W głowie mam tyle spraw, że czas je jakoś poukładać, bo inaczej czeka mnie przeciążenie ;D 
Nawet na wpisy ostatnio brak odpowiedniej ilości czasu. Zatem grzecznie melduję, że powstała nowa zabawka - autka dla maluszka. Ma 28 * 16 cm. Mięciutka poduszeczka, ręcznie wyszyta.
Idealna zabawka dla przyszłego miłośnika samochodów. W domu mówią, że to sedan ... hmm... coś czuję, że będą musiały się pojawić też inne wersje :)


Musiałam uzupełnić półki w sklepie. Wrzuciłam wczoraj wiosenne dziubdziuby. Jeden już nawet nawiał.
W domu nakrojone multum zabawek. Obym tylko wyrobiła na zakrętach, żeby je uszyć.


Kartony zamiast zapełniać się zabawkami, czasami pełne są kotów. Tu Andzia udaje, że nie wie o co mi chodzi, że ten karton to przecież jej najlepszy domek.


Chyba nie pokazywałam Wam ... uszyłam lalę na 18 urodziny pewnej pannicy. Dziś właśnie szykuję kolejną 10tkę malowanych lal, bo kolejka na nie mi trochę urosła, ale cóż szybciej się nie da.


Szyłam też breloki. Każdy w innym klimacie. Są piratki, samochody, owoce...


... breloki dla zakochanych...


... i dla miłośniczek Japonii. Zatem nie jest nudno. Niestety musiałam też znowu wrócić do sterydu, bo tym razem kręgosłup szyjny ogłosił pełny bunt na pokładzie. Ale jak to mówią, jakby nic nie bolało, to by człowiek nie wiedział, że żyje :) Dawno nie było candy, więc w następnym wpisie pojawi się niespodzianka :)
Aha zgłosiłam się też do konkursu Coricamo :) Ale co i jak jeszcze dam Wam znać :) bo teraz trwa etap zgłaszania. Pozdrawiam też nowych fanów :) i zapraszam do rozgoszczenia


Komentarze

  1. Bardzo fajny wóz !!! Wszystkie Twoje zabawki są boskie - zdrówka życzę ! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie jak zawsze Slicznosci :):) Suuper autko jak i cala reszta szyjatek Twoich :):) Duuzo Zdrowka Ci Zycze !!! Bo to Najwazniejsze !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego, najbardziej podoba mi się lalka i sówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Pani Niteczko. Ponoć nie ma przypadków - a takim chciałabym nazwać odnalezienie Twojego bloga :) i cieszę sie z tego "spotkania". Raz - że bardzo podobają mi się Twoje "szyjatka", dwa - podziwiam Twój hart ducha :) i radość.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niteczko zabawki cudo:)Moje serduszko skradł dziub dziubek:)Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej zielonej sówce, sama chętnie by się na niej położyła. Mój kot właśnie leży na mojej ulubionej bluzce, więc temat kota odpuszczam ehhh :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz