Łapanie chwil jest ważne


Niestety u nas wiele trosk jakoś zabrało cały koloryt życia. Gdy choroba uderza we mnie, zawsze jakoś się dźwigam. Jednak, gdy uderza w Tomka mojej siły musi wystarczyć za dwoje, choć nie zawsze mam zapas dobrej energii. Stąd ostatni tydzień to bieganie z Tomkiem po szpitalach, lekarzach. I w przyszłym tygodniu też mamy nadal wiele biegania. Już wiemy, że rozwarstwiła się w kolejnym miejscu siatkówka w Tomka oku. Jakby tego było mało, coś się dzieje w mózgu Tomka i coś wywołuje zaburzenia w osi widzenia lewego oka. Tak oczy szaleją, że aż lekarka się dziwiła, że może być tak niestabilne oko. Musimy pilnie Tomkowi zrobić rezonans i tomografię głowy. Ale też musimy zrobić usg piersi lewej Tomka, bo lekarze mają brzydkie podejrzenia. Nawet nie chcę ich nazywać, żeby nie wywoływać wilka z lasu. Wiecie w takie dni brak sił na tworzenie...


Zatem zmobilizowałam się tylko do zakończenia prac nad dinozaurami. 



Ten wyszedł bardzo zabawny, dzięki wesołej tkaninie w potworki.


Przy tym wykorzystałam bawełnę z Fabryq
Mam do niego wyjątkową słabość :)


Jednak, żeby podładować sobie energię, wybrałam się dziś z Córką na mały zlot fanów RPG, mangi i różnych gier, czyli niezwykłych przebierańców :D Była to zapowiedź Pyrkonu, na który na pewno pójdziemy rodzinnie.


Bo jak tu nie polubić miłośniczki smoków?


Prawda, że sympatycznie wygląda?


Był też Wiedźmin... trzeba przyznać, że strój miał pierwsza klasa.


Nie mniejsze wesołe reakcje, głównie wśród dzieci, oczywiście wywołał Ironman. 


Były salwy śmiechu, bo ludzik LEGO oj coś miał do damskiej wersji Yody.


Powiem Wam, że kobietki robiły niezłe wrażenie. Czyż nie piękna kusicielka?


A ta para ... hihihi ... no cóż nie jedna pani się odgrażała mężowi, że jak nie będzie grzeczny to też będzie go tak na łańcuchu wyprowadzała na spacery.


Choć jak sami widzicie tych fanów tak na prawdę łączy wspólna miłość, nie tylko do fantasy ... ale też do siebie wzajemnie. Dziękuję Im, że mogłam to uwiecznić.


Ta dama miała wspaniałą kreację. 


Nie brakowało też kobiet .... w walecznym wydaniu.
Więcej fotek znajdziecie u mnie na FB. Oj tak ...  fotografia, łapanie chwil jest w życiu bardzo ważna, żeby móc doładować sobie choć trochę energii... Mam nadzieję, że i mi wróci siły do działania... 

Komentarze

  1. Jolu musi siła wrócić, bo kto jak nie ty;* Przesyłam Wam pozytywne myśli, trzymajcie się tam będzie dobrze, musi. Bardzo w to wierze i modlę się za Was. Po każdej burzy wychodzi słońce więc i u Was bedzie tak samo musi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. TRzymajcie się :)! Będzie dobrze:)! A dinozaury piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby siły do Ciebie wróciły i to jak najwięcej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulam mocno, dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam dużo sił i pozytywnej energii na pokonanie tych chwilowych przecież zachwiań! Trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze ułożyło! Moc pozdrowień! Świetne dinozaury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, nie poddawaj się i pamiętaj, że nadzieja zawsze umiera ostatnia - myśl pozytywnie, to pomaga! Kiedy moja córka studiowała już poza domem jakiś lekarz wstępnie zdiagnozował u niej ciężką, właściwie śmiertelną chorobę więc wiem, co czujesz.. Po badaniach okazało się, że diagnoza była błędna ale co przeżyliśmy, to nasze! Musisz wierzyć w to, że wszystko się dobrze ułoży - trzymam kciuki! I przesyłam odrobinę uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Jolu, dużo sił życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia i sił życzę Tobie i Twojej rodzinie.Będzie dobrze,trzeba wierzyć bo wiara czyni cuda..Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję. Wasze wsparcie dla mnie to najlepsze co mogło mnie spotkać. Ślę Wam moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały świat kreujesz aż nie można przejśc tak z boku ( nawet nie ma co próbowac )
    Życzę zdrówka dla Twojej rodzinki :D
    Smoki i dina pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz