Prezent od FabryQ i wielkanocne zające


Niedziela to czas na dekorowanie uszytych już prac, a powstało małe stadko króliczków, czy jak inni wolą zajączków :) 


To tylko część ich, bo reszta już poodkładana do zamówień :)
W zeszłym roku się nie wyrobiłam, więc w tym roku większa koncentracja sił.


Każdy z nich ma ok 17 * 18 cm. Na boczku ma naszyty ręcznie robiony kwiatek, nosek wyszyty muliną, a na szyjce ma podwójną kokardkę. Muszę stwierdzić, że szycie ich to wielka przyjemność.


Kasumi leży koło mnie i pokazuje mi ewidentnie, że ona ma tam zwis na wszystko, więc sobie chrapie słodko.


Oczywiście, gdy zaczęłam hałasować aparatem podniosła głowę i warknęła na mnie... Oj ta pani taka niedobra. Nie daje się pieskowi wyspać :D


A teraz się chwalę. Napisała do mnie Pani Ania z FabryQ :) i zobaczcie jakie cudne tkaninki mi przysłała. 
Okazuje się, że łączy nas nie tylko szaleństwo do tkanin, ale też miasto :)
Cudnie mieć takie sąsiedztwo. Te tkaniny w serca, kropelki, romby i kuchenne cuda sama dokupiłam, bo nie mogłam się oprzeć. Coś czuję, że moje tildy, które czekają na ubranka będą się bardzo cieszyły.
Zatem zapraszam Was  do 


Komentarze

  1. prześliczne zajączki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale urocze stadko :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Króliczki konus umila Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jestem zauroczona :) super króliki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie te króliczki i takie wiosenne !!! Materiały do pozazdroszczenia -wchodzę na tą stronę i może moim Tildom coś zakupię !!! Pozdrawiam Anielska szpulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zajączki i gratuluję tkanin:) Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Zające w takiej ilości i w takiej "piramidce" kojarzą mi się z tymi wielkimi, poznańskimi, które co roku stają w Starym Browarze lub przy Targach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne sa. Te kolory i materialy sa bajeczne,a wykonanie rewelacyjne. Zdolna z ciebie bestia! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty