Motylia pomaga na wiosenno - walentynkowe roztargnienie


Dziś to nie jest mój dzień. Wszystko jakoś się nie układa. A szkoda, bo wczoraj miałam siłę za 10ciu.
Ewidentnie pogoda taka nierówna w moim ciele nieźle miesza. Są chwile, że dosłownie nic mi się nie chce. Też tak macie? A może to u mnie objaw lenistwa? :D


Miało powstać 10 lalek. Tzn. wczoraj już je uszyłam, ale zostały na dziś wyszywanki i uszycie spódniczek, bucików i torebek. No i właśnie jakoś mi to najzwyczajniej w świecie tak szło wolno, że będą gotowe dopiero na jutro. I wcale mnie to nie cieszy, bo jutro muszę lecieć z Tomkiem wymienić kolejny raz rurkę w Jego brzuchu. Czeka Go też konsultacja na endokrynologiem i odbierzemy skierowanie na rezonans głowy. Bo lekarze podejrzewają, że pogorszenie obecne oczu Tomka tak szybko znowu postępujące to jednak może być powiązane z jakimiś zmianami w mózgu. Zobaczymy... Może ktoś w końcu coś wymyśli.


A wczoraj mąż namówił mnie na spacer z pieskiem i ... aparatem fotograficznym.
Kasumi jak zawsze pozowała :)


Odkryła, że znowu nawieźli górkę piasku... Zawsze ją zdobywa pełnym pędem i udaje, że jest królem lwem.


A na trawie leżała karta tarota... No sami powiedzcie, bardzo wymowna, walentynkowa.


Z resztą te dwie gałązki zaplecione w serce ...


... albo u kloszarda taki słodki obrazek w jego "magicznym wózku ze skarbami śmietnikowymi".


A ten klucz ptaków czyżby zwiastował wiosnę?
Aha... zapomniałam napisać, lala ma imię Motylia i pochodzi z Ogrodowa, małej wioski za Płotkami.
Ma 43 cm i mam nadzieję, że mi pomoże - zmobilizuje mnie do działania.

Komentarze

  1. Cudna..zapraszam tez do mnie klubtilda.blogspot.com
    Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna... Jak widzę lalki od razu buzia mi się uśmiecha bo sama szyję... także lalki. Zapraszam :)
    Głowa do góry, każdy czasami ma swój gorszy dzień. Jutro wstanie nowy i będzie lepiej. Trzymam kciuki i dokładam Twój blog do mojej magicznej listy. Duża buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie da motywacje jest taka optymistyczna wiosna w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lala. A jutro będzie lepszy dzień:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz