Grypa kontra urodziny


Oj działo się u mnie - najpierw było przyjemnie, bo obchodziłam urodziny. Niestety wierząc w równowagę w przyrodzie, po wielkich przyjemnościach, przyszło wyrównanie od losu i zmagałam się z grypą żołądkową.


Miałam tylko tyle sił, żeby wymalować nowa zajączki Kłapouszki, które uszyłam wcześniej. Mają 42 cm wysokości i robią śmieszne minki, jakby nie wierzyły, że niedługo już Wielkanoc.


A taki bukiecik dostałam od bliskich. Stoi sobie nadal i pięknie pachnie.


Od dzieci dostałam słodką poduszkę. Tomek dał się namówić na zrobienie fotki.



A dziś wreszcie skończyłam nową porcję Szarusi. Część uciekła niczym się obejrzałam.


A tak dla psikusa uszyłam też jednego króliczka, ale tym razem Bielaka, bo wszak taki jest jeszcze bardziej bajkowy :) Wyszedł taki bardzo walentynkowy :)
Candy rozdane. Owieczka poleciała do Joasi Kąsik, a lisek... do Pawła Liska... Cieszę się, że tyle osób dołączyło do zabawy. Teraz czas na jeże i szopy, ale najpierw muszę nadrobić zaległości.


Choćby klamkowe koty czekają też na oczy... Ciągle brak mi czasu, a przecież każdy dzień coraz dłuższy.
Pewnie każdy, kto tworzy cierpi na to gonienie za czasem ... :D
W tygodniu ruszy rozdawajka z lalą, więc jakby co zapraszam gorąco i witam wiele nowych osób.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Komentarze

  1. Kolejne piękne króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow jakie piękne cuda szyjesz :)
    wszystkiego co najlepsze i czego sobie sama życzysz w dniu urodzin! spełnienia marzeń :) no i powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin życzę i dużo dużo zdrowia na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten zielony materiał w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin Kłapouszki przepiękne ;-} Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego:)Zwierzaki cudne:)Zdrówka dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, piękny bukiet dostałaś a podusia mówi wszystko co najważniejsze. Zachwyciły mnie zajączki, są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie za wszystkie życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty