Rozdawajka i nowe gąski


Nowy Rok i święta za nami, więc czas pomyśleć o Dniu Babci i Dziadka, a także Wielkanocy.
Postanowiłam zacząć od gąsek. Zmieniałam je w stosunku do tych, co kiedyś szyłam.


Teraz te w spodenkach, żeby im zimno nie było mają też bluzeczki.
A na główkach mają zabawne kapelusiki. Ale są też gąski w sukienkach.


Każda ma falbankę i naszyty ręcznie robiony kwiatek. A na główce mają czepki wiązane wstążeczką.
Wyglądają jakby pochodziły z czasów babcinych.


Na razie 10 sztuk ... ale pewnie do Wielkanocy będę musiała doszyć kolejne.


Każda gąska ma ok 42 cm.


I ważne... trwa na fb rozdawajka.



Wasze wpisy jak chcecie lalę lub T-Rexa umieśćcie o TU
Jest jeszcze sporo czasu :) Dołączycie? 

Komentarze

  1. Jak zawsze śliczne .... ale te kolorki pobiły wszystkie co były wcześniej :)
    Buziaki http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te gąski, a jak kolorowo je ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąski są śliczniutkie, a ta która się rozsiadła to taka gospocha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie Twoje szyjątka :)
    Są śliczne i nigdy im nie żałujesz koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie fajne, chciałabym Zosie, ale fb nie mam więc nie dołączę :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gotowe, przyłączamy się do zabawy, nie wiem czy nie złamę regulaminu, ale lalę pokochałam za córeczkę, a T-rexa za syneczka. Błagam nie każ mi wybierać, błagam błagam. Profil polubiony, osoby zaproszone! trzymam kciuki Ania Ostrowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gąski, najbardziej podobają mi się ich nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne gąski :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty