Liski zapraszają na urodzinowe candy z charakterem :)


U nas choć zimno za oknem mnożą się różne zabawki, ale dziś królowały liski w pewnej miski :)


Każdy ma ok 42 cm wysokości. Połączyłam bawełnę z House of Cotton i z Tkaninka.pl
Powstało łącznie 12 różnych spryciarzy :)


Noski, pyszczki i oczka mają filcowe.


Ogonki też oczywiście mają - także z mięciutkiego filcu.


Ubrałam je w kolorowe bluzeczki usłane liskami, sowami, kwiatkami, a także samolotami, samochodzikami, tak, żeby każda dziewczynka czy chłopczyk mógł mieć swojego niepowtarzalnego liska.


Z okazji zbliżających się urodzin Pani Niteczki oczywiście jak co roku 18 stych, ogłaszam rozdawajkowy test na "kilka słów o sobie" ... Oto zasady:
1. Jak zawsze miło będzie jak polubicie Fanpage lub blog:
2. Udostępnić nasze candy na Waszej tablicy lub blogu
3. Zaproście znajomych
4. Najważniejsze... Napisz kim jesteś - "sprytnym liskiem" czy "radosną owieczką" - to mi podpowie, która z tych zabawek będzie do Ciebie wysłana
Czas trwania... od teraz aż do 5 lutego. O godz. 14.00 - 5 lutego ogłoszę do kogo poleci lisek, a do kogo owieczka.

Zapraszam do zabawy 

Komentarze

  1. Lisek w bluzeczce w liski - cudowne!

    Obrazek zapraszający do Candy już w pasku bocznym Szwecjobloga.
    A ja, cóż - kolor włosów (choć niestety tylko farbowany) zobowiązuje do bycia sprytnym rudym liskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisek jest cudny !
    banerek http://zaczarowanyswiatgosi.blogspot.com/
    Zdecydowanie jestem sprytnym liskiem,
    pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie się zgłąszam:)
    Mi przypadłą do gustu radosna owieczka
    banerek na fotoelfikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten w łąkę jaki cudny, i ten w sowy no i w liski, piękne to wszystko, tylko przytulać i tulać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny lisek, piękny rudy kolor kontrastujący z niebieskim :) Uwielbiam tego sprytnego liska :) banerek już umieściłam i czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne!!
    i owieczka i lisek są przeurocze.Nie potrafię wybrać:)
    oglądałam program z panią w tv,podziwiam za życiową pogodę ducha,bo takie zabawki mogą tworzyć tylko pozytywne osoby:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze śliczne !!!
    Na fb lubię a jestem chyba liskiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obydwie :) Jestem zdecydowanie liskiem co się pod nosem uśmiechnie i pójdzie dalej, a nie podskakującą z radości owcą :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno mi się zdecydować ale chyba wybiorę liska. Pozdrawiam Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie jestem sprytnym liskiem:)info na blogu umieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosną owieczką :)Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze względu na podwójny znak zodiaku raz jestem sprytnym liskiem, a raz radosną owieczką i jedno wcale nie wyklucza drugiego ;) Zdarza się także, że jestem upartym osłem, ale na to już nie ma wytłumaczenia ;))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zdecydowanie Liskiem. Dzieci mówią do mnie Pani z Liskiem, bo mam przyczepiony lisi ogon do torebki ;> Istna przynęta na dzieciaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie sprytny lisek ze mnie :) i z chęcia takiego liska przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć sprytu mi nie brakuje to jednak bardziej ze mnie Radosna Owieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. lisek? owieczka? kota? lisek chyba jednak...

    OdpowiedzUsuń
  18. Chodzi lisek koło drogi, cichuteńko stawia nogi ...
    Jeszcze mnie tu nie ma ????
    już się poprawiam i oczywiście że się ustawiam do kolejeczki :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba lisek ruda kitka i po niego się ustawiam. Widzę że możemy poświętować razem też mam wkrótce urodzinki 18 rzecz jasna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. no nie, przecież mój syn by oszalał z radości na sam widok tego lisa! a gdy takiego dostał to chyba nie odstępowałby go na krok więc jak tu się nie zapisać na Twoje CANDY :) Robię to z ogromną przyjemnością i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    Kochana Pani Niteczko a z okazji zbliżających się urodzin życzę Ci tyleeeeeeeeeeeeeeee zdrowia, takiejjjjjjjjjjjjjjjj góry słodyczy :) i tyle materiałów z przeróżnymi wzorami żebyś mogła szyc i szyć i dalej szyć i jeszcze raz szyć :)
    Do tego życzę Ci znalezienia czterolistnej koniczyny aby szczęście Ci przyniosła :) i Złotej Rybki aby spełniła Twoje 3 największe marzenia!!!!!
    I mnóstwo weny Ci życzę :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Na dniach nowe candy walentynkowe, a potem pojawi się rozdawajka tylko blogowa z piękną lalą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie :( Nie udalo nam sie zalapac. Swietny konkurs!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz