Kundelki z łatką machają łapką


Dziś, gdy właśnie obrabiałam zdjęcia z pieskami w domu zawitało na chwilkę TVP1. Poproszono mnie, żeby powiedziała, czym jest dla mnie blogowanie. Oj jak zawsze rozgadałam się, choć pewnie pojawi się jedno zdanie :D Ale jak tu powiedzieć w dwóch zdaniach czym jest blogowanie? To przecież można mówić i mówić bez końca. Mam nadzieję, że się nie zbłaźniłam, bo osobiście nieźle się stresuję, gdy mam mówić o sobie :) Ale tego chyba nie wszyscy lubią, prawda? Wolę mówić o szyciu. 


Bo to prostsze. Np. oto nowe pieski. Nazwałam je Łatki, bo każdy takową łateczkę ma na lewym oku.
Uszyłam je z bawełny i filcu, więc są w 100% bezpieczne nawet dla maluszków.


Ogonki mają naszywane, ale można ciamkać uszka, więc nawet mała dzidzia może mieć z niego wielką radochę. I co ważne, można je wrzucić do pralki i odświeżyć.


Każdy ma swój medalion z serduszkiem. Mówią, że to choć kundelek to już szczepiony, wychowany, nie sika byle gdzie. Zatem myślę, że będzie dobrym kumplem.
Ps. Zatem jak ktoś jeszcze dziś przeczyta post (tzn 16 stycznia ) to o godz.19:30 zapraszam do "Wiadomości" TVP1 :) Pozdrawiam jeszcze raz sympatyczną ekipę nagrywającą wywiad :D i dziękuję za cierpliwość do mnie i mojego życiowego adhd 

Komentarze

  1. Psiaki słodziaki , urocze , chetnie popatrzę i posłucham pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie trafiłam na Pani blog oglądając reportaż w telewizji. Życzę dużo zdrowia i jeszcze więcej kreatywności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wiadomości :) Wszystko wyszło bardzo dobrze :) Gdybym ja miała powiedzieć cokolwiek tak spontanicznie to pewnie wyszło by masło maślane wiec uspokoajam ,że wszystko wyszło super :)
    Pieski są śliczne , zresztą jak wszystkie Twoje maskotki :)
    Pozdrawiam
    Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie przez przypadek widziałam dzisiaj Panią Niteczkę w TV - super wyszło :) Psiaki też świetne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wywiadu (choć jeszcze nie widziałam materiału), a pieski uszyte tak słodkie jak psie zdjęcie wrzucone dziś na Facebooka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłam tu dziś przypadkiem, idąc od bloga do bloga...
    przed chwilką wyszperałam w sieci nagranie z dzisiejszych wiadomości - gratuluję wywiadu oraz pozytywnej siły i piękna, które emanują z bloga i z tamtego nagrania...

    pieseczki świetne!
    pozdrowienia dla nich od kotów klamkowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam i gratuluję. Swoboda wypowiedzi, uśmiech na twarzy - to jest to. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne psiaki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Psiaczki śliczne a wywiadzik oglądałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno widziałam w telewizji pani blog. Ślicznie Pani szyje ;-)
    szkoda, że wcześniej nie znałam Pani bloga. Jest na prawdę baaardzo inspirujący ;-)
    Postanawiam obserwować :d
    pozdrawiam *

    Miśka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz