Podsumowanie 2013 roku


Czas na podsumowanie roku. Ostatnie zabawki to były Ryżyki dla Ryżyka na Szczęście robiącego bransoletki z napisami na ryżu. Możecie zajrzeć do Niego o TU
             Rok 2013 był niesamowity pod wieloma względami. Najpierw Ania stworzyła Wzgórze Twórczych Serc, i miałyśmy akcję z sercami dla WOŚP. Potem pomogliście mi wygrać Łucznikową maszynę do szycia, która już nieźle oberwała - nie przewidziała Pani Niteczki z życiowym adhd i nad-twórczością. Za co bardzo Wam dziękuję. Potem, żeby było śmiesznie wykończyłam też, że ledwie dyszy Jenomkę. Bo jak to wariatka miesiąc przed Jarmarkiem Świętojańskim w Poznaniu, wpadłam na pomysł, żeby się wystawiać. I tak trwałam w tym szaleństwie twórczym aż do gwiazdki i festiwalu sztuki. Śmiało mogę powiedzieć, że w tym roku sama przeskoczyłam siebie i to pod każdym względem. Stworzyłam już idące w tysiące zabawki. Wiele z nich trafiło pod dachy potrzebujących pomocy, co mnie cieszy, bo moja dziesięcina gdzieś wniosła radość.               Wreszcie też otworzyłam działalność na siebie i sklep zaczął być w 100% Panią Niteczką. Pozbyłam się kuli u nogi, i choć do niej w niektóre dni muszę sięgać, to jestem dużo mocniejsza niż byłam zeszłej zimy. Faktem jest, że to był chyba najbardziej sterydowy rok w moim życiu, przez co też straciłam długie włosy na rzec obecnego już odrośniętego irokeza, oberwały też moje kości i zęby, ale ważne, że chodzę i się nie daję.

              Nie był to rok bez trosk wokół Tomka, który zaliczył pierwszą klasę LO i dzielnie walczy w 2 klasie. Ale Jego oczy wołają o litość, bo znowu się mocno pogorszyły. Padł też aparat słuchowy. Czekamy jeszcze na wizyty u neurologa i różne badania (rezonans, ale też hormonalne). Zatem bez nerwów nie obyło się. 
             Jak patrzę na ten rok to jestem bardzo zadowolona, bo nabrałam rozpędu, wiary w lepsze jutro. Blog ładnie się rozwinął, tu też Was jest o 100% więcej.  Wiele osób odeszło, wielu nowych się pojawiło. Poznałam niesamowite osoby, które stały się mi bliskie. Ten rok minął jak błyskawica. A czy mam plany na przyszły rok? No tak... Na pewno nie wymigam się od jarmarku wielkanocnego i świętojańskiego, bo już pewnemu panu to obiecałam :)
             Ale nade wszystko w związku, że Z Tomka oczami nie jest wesoło i chcę, żeby w razie "W" miał co wspominać, bo utrata wzroku całkowita może nadejść o wiele szybciej niż myśleliśmy, to chcę spełnić Jego marzenie i pokazać Mu Jego wymarzone miejsca ma mapie Europy. Zatem czeka mnie oglądnięcie kilku stadionów. Wiem, że już biletów na Finał Ligii Mistrzów nie załatwię, ale podróż planuję tak, żeby dojechać do Lizbony na 24 maja ... żeby choć poczuł atmosferę tam panującą. Czeka mnie przejazd na pewnym torze w Niemczech. Nie wiem jeszcze co i jak, bo musimy jechać tam z odżywkami, z psem i całą rodziną, bo Tomek bez nas w komplecie nie chce jechać, ale jak to mówią, dla matki - Pani Niteczki - nie ma rzeczy niemożliwych. Pal licho bilet na finał, ale sama podróż mam nadzieję, że będzie dla Niego nagrodą za 21 lat walki. I doda Mu energii na następne lata do bitew, które na pewno jeszcze przed Nim. Hihihi może i jestem szalona, bo jeszcze nie wiem jak to wszystko ogarnę finansowo, ale co mi tam ... coś wymyślę. Jeszcze nie dziś, może jutro, ale wiem, że dla Tomka jestem w stanie góry przenieść. Zatem jak widzicie roczek za mną szalony, przede mną kompletnie zwariowany, a ja mogę tylko podziękować Wam, że ze mną jesteście, że mam z kim się dzielić moją szajbą i ściskam Was do serca za to, że po prostu jesteście!!!! 
            A Wam życzę, żebyście byli optymistami, żebyście też byli nie mniej szaleni, żeby wiara była Wam siostrą, a spełnienie bratem. Kochani nie bójcie się żyć, tworzyć, zmieniać, ryzykować, próbować. Żyjemy zawsze za krótko, a życie biegnie za szybko, więc musimy działać już... teraz... A co złe niech zostanie w 2013 ... bo 2014 już za zakrętem. A mówię Wam... to będzie dobry rok. Numerologiczna 7mka , więc po prostu nie może być źle.
                                                     Szczęśliwego Nowego Roku !!!



A tu jak ktoś nie widział ostatni mini reportaż ze mną TU lub TU

Kochani Szczęśliwego Nowego 2014 Roku 

Komentarze

  1. często u zaglądam, czasami zostawiam ślad po sobie...i podziwiam .Podziwiam piękne prace i ilości w jakich je produkujesz:). Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dużo dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne życzenia !!! Tobie też życzę głębokiej wiary i szalonego , cudownego Nowego Roku 2014 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fantastyczne są te ryżyki! :-)
    Słonik też!

    Życzę Ci, aby Nowy Rok był też taki fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszyłam się... Pani Niteczko, na jednym z jarmarków latem tego roku przyciągnęła mnie do stoiska pozytywna energia bijąca od wszystkiego co Pani Tworzy.
    Niech rok 2014 będzie dla Waszej rodziny czasem pięknych przeżyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W 2014 życzymy wszystkiego co tylko sobie Wasza szalona i Kochana Rodzinka wymarzy, a przede wszystkim podróży, tej o której marzycie. To będzie WIELKA przygoda !!!
    Gorąco pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu,życzę Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze ,zdrowia przede wszystkim,miłości ,siły i spełnienia wszystkich marzeń.pzdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  8. o to widać, jak mocno twórczy roczek miałaś. Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że za plecami zostawiłaś na prawdę owocny rok :) Jestem pewna, że 2014 przyniesie jeszcze więcej wrażeń! Buziaki przesyłam i już teraz życzę DO SIEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Jaś dostał podusię - czerwonego potwora od Ciebie - uwielbia go!!! Wszystkiego dobrego w Nowym roku! I zapraszam na spotkanie KGMiP oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim zdrowia i siły na wszystkie Twoje plany :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2014 ROKU!!!
    Niech w Nowym Roku - świat będzie dla Ciebie,pełen ciepła...radości...i Przyjaciół...
    A w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie:
    miłości...serdeczności...pogody ducha...
    i zrozumienia...oraz wszelkiego dobra!
    Najwspanialszego...
    Pełnego uroku -
    Nowego Roku 2014 !!!
    By miłość królowała!
    By radość panowała!
    By szczęście Ciebie szukało!
    I zdrowie dopisywało!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz