Buldog zaprasza na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu


Już za dwa dni festyn. Z jednej strony ogromnie się cieszę, bo lubię sprzedaż bezpośrednią, te cudne ludzkie emocje, komentarze, śmiech dzieci. Nie ma nic przyjemniejszego. Z drugiej strony czuję stres. To debiut na Festiwalu Sztuki ... mówią, że trzeba mieć na prawdę dobry towar, żeby tam się pokazywać. Hmm... czas pokaże. Jutro jadę zobaczyć nasz boks, bo chcę jakoś mądrze to wszystko rozplanować.


Z szyjątek nowych powstały m.in. buldogi, trochę złe, trochę szalone... jak to buldogi :)
To ulubiona rasa naszego Marka, więc nie mogłam sobie odmówić przyjemności uszycia kilki takich zębatych jegomości.


Na festyn zabiorę ponad 500 zabawek i trochę też drobiazgów innej maści. Uszyłam ponad 50 lalek, ale też różne zwierzaki. W sklepie mam pustki, ale zwyczajnie zabrakło sił na wszystko. Wiem, że powinnam mieć jeszcze więcej, ale i tak uważam, że jak na moje kiepskie siły to w tym roku przeszłam samą siebie.


A taki banner możecie szukać w moim boksie. Stoisko nr 74. Wejście na targi poznańskie od strony ul. Śniadeckich. 
Rozkład: piątek (6.12) w godzinach 12.00 - 19.00

sobota (7.12) w godzinach 10.00 - 19.00
niedziela (8.12) w godzinach 10.00 - 18.00

Jeśli ktoś z Poznania lub okolic to zapraszam serdecznie :) choćby na pogaduszki :)

Komentarze

  1. Piękne! Akurat na weekend do Poznania się wybieramy, mam nadzieję, że uda nam się wstąpić. :) Chociaż może z drugiej strony, może lepiej nie wchodzić, bo można bankrutem zostać patrząc na te piękne dzieła . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie świetnie! Atmosfera na Festiwalu jest niesamowicie świateczna i przyjemna a Pani prace wspaniale się tam wpasują! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne buldogi :) z pewnością dzieciaki oszaleją..z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto, aniele - JESTEŚ WIELKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buldoki są świetne, a co do liczby zabawek to chyba bijesz na głowę wszelki rekordy!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przytulaki :) Powodzenia na Festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe przytulanki, fajne mają buźki :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz