Lale dla małych dzieci


W domu na mnie nakrzyczeli. "Szyjesz tylko lalki dla dziewczyn, a dla chłopców to co? "
Zatem tym razem byłam grzeczna i uszyłam 3 facetów :)
Chłopaki z osiedlowej paki. Rudy Grześ miłośnik słoni. Staś, który objadł się zielonego groszku i Michaś, ponoć typ uwodzicielski.


Powstały też 3 pudrowe kumpele: Pastelowa Hania, Śnieżynka i Miodowa Zośka.


Są też całkiem szalone, kochające prosiaki siostry: Franka i Dorota.
To moje ulubione lale. Te świnki mnie rozkładają na łopatki.


I na koniec (na dziś) Bliźniaczki - Tola i Ola oraz ich psiapsióła Edytka.
Wszystkie lalki mają ok 40 cm wysokości.
Wypełnione są mięciutką kulką silikonową.
Włoski mają z filcu. A buźki mają wyszywane ręcznie muliną DMC. Policzki są muśnięte pastelami do tkanin (antyalergiczne). To zabawki nawet dla maluszków, są mięciutki i takie do tulenia.
Muszę tempo podkręcić... bo święta i festyn już za miesiąc.

Komentarze

  1. Są śliczne. Jak się na nie spojrzy od razu wiadomo że są do przytulania, słodziaki .Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie optymistyczne lale, jestem pewna, że każdemu maluchowi sprawią wiele radości

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nawet dla nieco starszych dzieci;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niteczko podziwiam Cię :) W Twojej głowie mieści się nieskończenie wiele pomysłów :) Ciągle szyjesz nowe rzeczy :) Od dawna obserwuję Twoje prace, będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do grona moich obserwatorów :)
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cudeńka :) A te uśmiechy boskie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalki ze świnkami na ubrankach mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, radosne laleczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz