Niedzielne T- Rexy



Dziś mogę Wam pokazać T - Rexy, które zębiskami odstraszają ciężkie chmury za oknem,
Powstały 4 sztuki. Ten różowy po namowie pań z FB :) które mi jasno dały znać, że dziewczynki też kochają dinozaury :)


Ząbki, nosek i oczka mają z filcu. Wypełniłam je mięciutką, antyalergiczna kulką silikonową.


Główkę i łapki mają z jednolitych tkanin, a brzuszki w różne wzorki.
Każdy ma 42, więc może też świetnie udawać jaśka do spania.
Już wiem, że muszę uszyć kolejne w innych kolorach. Ale najpierw złożę w całość pewne koty z milusiego futerka. Miałam taki magiczny kawałek i doczekał się :) 
Zatem pewnie do jutra a dziś spokojnej niedzieli.

Komentarze

  1. Świetne! Oj, jak ja sama chciałabym umieć dobrze szyć! Ale powoli, też mi się kiedyś uda :) póki co tworzę inne ozdoby. Zapraszam do mnie! ikamon-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Oj, jak ja chciałabym umieć dobrze szyć! Ale powoli, kiedyś też będzie dobrze! Póki co tworzę inne ozdoby :) zapraszam do mnie. ikamon-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehehe jakie fajne :D kolorowe :) buziak Jolcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako duża już dziewczynka ;) mogę potwierdzić: różowy pewnie zrobi furorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki :) takie zabawki lubię najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te dinozaury ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeslodkie :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj.
    Chciałabym Ci wręczyć wyróżnienie Liebster Blog Awards za Twoją wspaniale wykonaną pracę na blogu. Po więcej informacji zapraszam do siebie : http://pistachio.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Są super. Mojemu synkowi napewno by się podobały bo uwielbia dinozaury :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz