Aniołki, lalki i króliki z oczami jak 5 zł



Małe lale długo czekały, ale pierwsze 10 wreszcie gotowe. Wszystkie mają ok 29 cm.
Podzieliłam je na lale podróżniczki i aniołki.
Podróżniczki mają swoje torebeczki na małe skarby. Można im ściągać sukienki.



Ubrałam w ubranka też króliki, które mają oczka jak 5 zł :) 
Powstały cztery dziewczynki. Każda ma ok 40 cm wysokości.



A to aniołki. Wymyśliłam im skrzydełka wiązane. Dzięki temu anioł może stać się zwykłą lalą.
A dodatkowo można ściągać lali sukienkę.
Każde to maleństwo dostało swoją różyczkę, którą wplotłam we włosy.


Aha jeśli ktoś zajrzy komu wzory do szycia i wyszywania potrzebne to zapraszam na mój imienny profil na fb, bo tam zebrałam wszystkie takie skarby znalezione na fb. Może i Wam się przyda taki zbiór.
A już na dniach pojawi się nowa rozdawajka z niespodzianką.
Zatem jak znajdziecie chwilkę to zajrzyjcie.

Komentarze

  1. Piękne lale i bardzo pomysłowe aniołki szczególnie ze zdejmowanymi skrzydłami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są, wszystkie :) Rozdawajka powiadasz będę pierwsza w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkcja ruszyła cuuuudnie:)
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne laleczki aniołeczki i króliczki cudne , mają śliczne oczka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności Joluś U Ciebie :) Jak zawsze ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz