Słoń co bimba na wszelkie zło


Czasami przychodzi chwila, gdy trzeba stworzyć coś z opowieścią ... Tak oto uszyty został Słoń Bimbalski.
Trochę młodsza wersja Trąbalskiego. Ale ten mój bimba na wszystko. 


Nie rusza go żadne licho. Prawdę mówiąc uszyłam go, żeby samej sobie przypomnieć, że mam prawo zapominać. Jesienią moje luki w głowie się powiększają. Nawet pisanie postów sprawia mi o wiele większy problem niż np. na wiosnę. Nie wiem dlaczego tak jest, może wina ciśnienia, pogody.
Ciągle gubię myśli, i to spore kawałki dnia. Jak to mówi moja lekarka: "kochana alzhimerowe zmiany są i po prostu są. Musisz to zaakceptować, bo inaczej oszalejesz."
Po co zatem szaleć? Lepiej uszyć słonia z kokardą na trąbie, która ma przypominać, że życie jest piękne zawsze.


A że jak zawsze musi być więcej kolorów to łącznie powstała cała kolekcja.


Ten a la pachwork mój ukochany.


A ten lawendowy ulubiony różnych osób na FB.
Część z nich, jak i z tych klasycznych - już trafi do kartonów z napisem: Gwiazdka.
Oj tak. Rośnie powoli kolekcja zimowa, żebym potem w grudniu nie oszalała przed jarmarkami :)



A jak tam u Was? Macie dobre humorki? No mi dziś radość przyniosły tkaniny, które dotarły z USA. Będa kolejne poduszki z mustangami, ale też tym razem z orzełkami.
No i kołderki dziecięce będą ... Jednym słowem plany szalone są.
Tylko brać się i działać. Ale jutro pokażę Wam nowe króliki. 
I będzie za dwa dni Candy z lalą malowaną, więc nie zapomnijcie tu do mnie zajrzeć :)

Komentarze

  1. Słonie piękne.Kochamy tego samego.Kolorowych,I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne słoniki :) Użyłaś piękne materiały...jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności Słoniki - i tak trzymać: TRĄBA W GÓRĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne słonie...już czekam co powstanie z nowych tkaninek:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słonie, mój ulubiony to ten patchworkowy. Kochana nie martw się, jesień to trudny czas, ale pomożemy Ci go przetrwać. Jesteśmy z Tobą!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonie mnie urzekły. Piękne rzeczy szyjesz. Życzę dużo zdrowia i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne słoniki piękne mają te wielkie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są ,a ten w róże taki romantyczny .Życzę zdrowia i uszy i trąba do góry koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze prześliczne :) Wysyłam do Ciebie mnóstwo pozytywnych myśli. Ile tylko zdołam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz