Przytul lalę dziecino ...


Pozwólcie, że przedstawię Wam 5 nowych lal. Szycie ich sprawia, że mam wrażenie, że sama staję dzieckiem. Wielka radość twórcza :)
To Emilka. Ma 50 cm wysokości.


Ma ozdobioną serwetką szydełkową torebeczkę. Spodnie to typowe dzwony z koronkową tasiemką na boku. Można je ściągać. 


Tak samo można zdejmować bucki. Ta lala jak i jej siostra Sonia (poniżej) mają na stópkach trampeczki.


Sonia ma aż 55 cm wysokości. Bluzeczkę ma w kropeczki,a spódniczkę w słoniki.


Też ma torebkę - ozdobiłam ją koroneczką. Buciki i spódniczkę można ściągać.


A to Truskaweczka. Ubrałam ją w spódniczkę jeansową ozdobioną tasiemką z truskaweczkami.


Buciki ma filcowe. Są wsuwane, ale wyglądają jakby były zapinane na guziczek.


Oczywiście jak i u reszty lal - bucki można ściągać.


To jest Karolinka. Ma też 55 cm wysokości. Prawdziwa z niej strojnisia.
Ma bluzeczkę w różyczki, a pod spódnicą haleczkę tiulową.
Spódniczkę ozdobiłam podwójnym pasek koroneczki.


Buciki to wiązane pantofelki, jak u księżniczki.


I ostatni na dziś lala - Monika. Ubrana dość nowocześnie, ale z klasą.
Bluzeczka w krateczkę różową, a spódniczka jest z jeansu.


Na spódniczce jest tasiemka w ptaszki. Włosy wszystkich lal i buciki  też  są z filcu.
Wszystkie nadają się nawet dla małych dzieci.
Prawie gotowe są jeszcze 3 lalunie, ale nie zdążyłam im uszyć ubranek.
Pewnie jutro będę mogła je Wam pokazać.
A według Was, która jest najsympatyczniejsza?

Komentarze

  1. Uwielbiam twoje lale :) Wszystkie są mega sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się! piękne wszystkie!

    pozdrawiam z Misiolandii, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są prześliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te lale mozna juz kipi w motylarni?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak lale są już w sklepie na półce z lalami i umilakami :)

      Usuń
  6. Ale cudne lale!!!!Śliczności!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz