Między katarem a maszyną do szycia


Gorączka rozłożyła nam całą rodzinkę. Niestety mnie też, więc i prac powstało niewiele.


Dziś skończyłam parę króliczków na ślub, które zamówiła już dawno koleżanka z fb.
Mają po 43 cm wysokości. On ubrany w aksamitny smoking a ona w dwuwarstwową suknię ślubną.


W dłoni panna młoda trzyma bukiecić z róż.


On ma smoking pod spodem biały. Ma ubraną też koszulę, a klapce smokingu ma małą różyczkę.


Takie same kwiatki ma w wianku panna młoda. Sukienkę ozdobiłam koronkami. Welon też ma właśnie z koronki w stylu babcinym. Wnętrze uszu jest białe. Myślę, że słodka z nich para.


Co jeszcze szyłam? Był czas na bobasy. Czekały od czerwca ... Uszyłam ich łącznie 12 sztuk, ale 4 wrzuciłam do sklepu, a reszta czeka już na gwiazdkowe jarmarki.


Każdy bobas ma pieluszkę i śliniaczek, który można ściągać.


Pod pieluszką jest listek figowy i goła pupa plus pępuszek.



Wielkość wszystkich 25 * 26 cm. Te 4 właśnie wskoczyły na półki sklepowe.


W zeszły weekend wymodziłam w ramach odpoczywania też kolczyki.
Śmiałam się, bo dziewczyny i Wujek Przyroda kręcą rurki papierowe, a mnie naszło i poskręcałam wstążeczki. Potem pozszywałam i o... taki wyszedł efekt.


Są bardzo leciutkie i powiem Wam, że zdjęcie wcale nie oddaje uroku tych "dyndałek" :D jak je sobie nazwałam. Ok. Dość gadania. Lecę do łóżeczka. 
Już niedługo candy ... jesienne

Komentarze

  1. Te króliczki są po prostu idealne! Rozczuliły mnie bardzo. A pomysł z listkiem figowym - kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne króliczki a bobasy to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci współczuję i życzę duużo zdrowia. Ja też jestem chora, więc znam ten ból, jak do maszyny ciągnie, a człowiek nie ma siły. Mam nadzieję, że choroba wkrótce opuści Twoją rodzinę:)

    Króliczki obłędne, nie mogę się na nie napatrzeć, tak pięknie je ubrałaś, tyle szczegółów, tyle pracy. Cud, miód, malina!

    A bobasy są przepiękne, takie słodziaki. Świetny pomysł z pieluszką i śliniaczkiem. Dzieci na pewno będą miały radochę przy przewijaniu;)

    Gorąco pozdrawiam!

    magnolienrinde

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna parka :)
    Zdróweczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna parka :) Zdrowia wszystkim.Pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bobaski wymiatają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz