Elza modelka z Paryża i księżniczka Diana


Wreszcie powstały dwie lale z serii Umilaków. Dziś gotowa jest Elza, która właśnie wróciła z pokazów mody w Paryżu. 


Mała z niej elegantka. Na główce ma berecik, który można ściągać.


Na brzuszku ma piękny obrazek z króliczkiem na latającej rybce.


Ma też spódniczkę z koronką i filcowe buciki. Można je też ściągać. 
Lala jak i jej siostra mają 50 cm.


A to księżniczka Diana. Można jej ściągać spódniczkę, buciki i koronę.


Obie lale mają filcowe oczka, które dodatkowo wyszyłam.


Spódniczkę ma ozdobioną w cudną koronkę.


Skroiłam ich 10 razem. Będą zatem jeszcze ... A nie. Nie powiem. Sami zobaczycie.

Komentarze

  1. Cudowne lale, masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne lale! Moja Majka chce wszystkie, za nic nie może się zdecydować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te Twoje prace Jolu :) masz wielki talent i mozna u Ciebie oko nacieszyć tymi barwnymi lalami,maskotkami,poduszkami...istny tęczowy raj!!pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne lale, zazdraszczam talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne pannice! moje serce zdobyła ta w różowym bereciku z antenką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dziewczyny. Jesteście dla mnie inspiracją do działania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje prace, ładnie wykonane i nietypowe:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    taksobieszyje.blogspot.com
























    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz