Rozdawajka trafiła do ...


Wiem. Lenistwo potrwało dłużej niż planowałam, ale zbierałam siły na cały rok.
A zeszły był ciężki, głównie zima, więc i ładowanie baterii musiało trochę potrwać.
Teraz mam podwójną motywację. Właśnie dotarły tkaniny.


Wybieranie ich to jak planowanie przyszłości. Bardzo kolorowej jak widać.


Myślę też powoli już powoli o świętach, bo ani się obejrzę, a nadejdą.


Zatem część tkanin jest w klimacie Bożego Narodzenia. 


Będzie kolorowo, romantycznie, i z tego co wiem, to dopiero początek mojego szaleństwa.


Ptaszki ćwierkają, że sklep już za miesiąc będzie pękał w szwach. Ale pewnie wyczekujecie nowiny - do kogo trafi cukierkowa lalunia???


Koty obserwowały losowanie. Andzia jak zawsze z wysokości szafki.


Ale potrzymam Was w niepewności i przedstawię jeszcze nowe króliczki.
To Klarens. Pochodzi z Króliczej Wólki. Typowy szalony naukowiec.


Jest też wrażliwy Edmund. To brat Klarensa, ale wyjechał i mieszka w East Wood.
To poeta, romantyczny uwodziciel.


Ponoć zakochany w sąsiadce. Ella - piękna młoda dama. Ma tak jak chłopaki 37 cm.
I już dziś będą szukać domu.


Głosowanie przedłużało się, bo Miśka spała i spała .... 


A jako najstarsza w stadzie (nie licząc dwunogów, czyli nas ) w końcu wymiauczała ....
Miauuuu.... taki strzał.... Agnieszka B. niech cieszy się!!!!
Już na dniach odbędzie się candy z okazji przekroczenia 500 fanów sklepu, więc się nie martwcie, bo pewna zupełnie nowa zabawka zawita i będzie szukała kogoś do tulenia.
Dziękuję za udział wszystkim.
Witam też nowych Czytelników :)
A jutro pokażę Wam nowe lalunie. Czekają już na buźki.

Komentarze

  1. Piękne zakupy:) Wena jest,oj będzie się działo :)Lubię tu zaglądać :)Pozrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać te króciutkie, sympatyczne opisy poszczególnych zabawek, te ich imiona, ich cechy, te ich małe historie w zarysie, które czekają na to, aż ktoś opowie je dalej. Klarens skradł moje serce swoim skromnym wyglądem ;)
    Tkaniny przepiękne, tyle kolorów! Jak zwykle jestem bardzo ciekawa, co wyczaruje się z tych sowich wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Agnieszce ;-)
    Cudne króliki !

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziś mam taki okropny dzień ... a tu taka niespodzianka... dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od materiałów aż sie w głowie kręci. Te twoje kocie ślicznoty są do zacałowania ( bidne by przy mnie były - moja Kaja jak ją na rece biore to już łapki prostuje i pozwala dac buziaka :P )

    Gratuluję wylosowance

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę i gratuluje Agnieszce. Materiały wyglądają cudnie - ciekawe co z nich wymyślisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj tyle pięknych tkanin!

    http://rozane-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz