Radość wakacyjna


Dziś przed samym urlopem kilka fotek, które zrobiliśmy, żeby opanować na nowo aparat.
Oczywiście jakaś zabawka też musiała wśród nich zawitać, bo przecież czerwone słonie są zawsze naj.


Mąż postanowił w pastylce zamknąć okolicę. Wygląda tak jak makieta osiedla.


Małe słonko też złapaliśmy. Sąsiadka ma piękny ogród :D


O ... maczuś też wpadł w dwóch opcjach. Kolorowy...


I taki nietypowy ...


Jeszcze jeden mały smuteczek, który chce złamać szarość dnia.


Robaczki z dedykacją dla naszej Agi, która je nienawidzi i piszczy jak je widzi ;D


A różyczki upolowałam przed kościołem. Lubię róże, choć wolę fiołki i polne kwiatki.


A to moje ulubione zdjęcie. Super, bo nadleciał owad. A że z tyłu były jakieś szarobure roślinki efekt wyszedł podwójny. Wiem. Mam fisia, ale robienie fotek to zaraz po szyciu moja druga wielka pasja, choć nauka szycia idzie mi o niebo lepiej niż nauka fotografowania.


Jeju jutro o tej porze już będę po spacerze nad morzem. Cieszę się jak małe dziecko. Kocham Bałtyk. Za różnorodność, za to, że mogę tam dojechać bez problemu w 4h. Dla mnie tam baterie ładować to jak spełniać własną bajkę. Koty zostaną pod opieką ciotki w domu, żeby je nie stresować. Jak zawsze z resztą. A piesek jedzie z nami. Uwielbiam patrzeć jak nasza Kasumi wychodzi na plażę pierwszy raz. Radość aż po czubeczek ogonka. Ok. Lecę sprawdzić czy spakowałam wszystko. Zatem do usłyszenia za 10 dni.
Jakby co w sklepie melduję, że kupować można, ale wysyłka będzie dopiero jak wrócimy.
Dla tych, którzy zrobią zakupy będą niespodzianki za czekanie.

Ps. Pamiętajcie o candy ... w poście poniżej

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia Jolcia :) Ha ! A słonia takiego to malucha mam w swojej kolekcji od Ciebie jak dobrze pamiętam ...... Ładuj baterię i wracaj szybko do Nas :) Miłego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super, aż przyjemnie sie patrzy, udanego wypoczynku
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu! Fajny jest ten efekt makiety. Jak się go robi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie okolicy jest super :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te eksperymenty fotograficzne!
    Udanego odpoczynku, ja też zawsze cieszę z morza, zawsze było to dla mnie coś wyjątkowego, bo z Dolnego Śląska była to cała długa, rodzinna wyprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z szarościami są piękne! Dobrej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tych 4 godzin dojazdu nad Bałtyk... Ja z Krakowa to przy dobrych wiatrach 9 zrobię :) Super zdjęcia :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz