Paczka lalek z wsi i miasteczek


Lale siedziały i czekały aż mi buźki wymaluję, bo w czasie jarmarku już mi czasu na to zabrakło.
Tak oto powstały 3 lalki.

To Anka Zuzanka, z rodziny Laskowskich z pól podpoznańskich, ze wsi Kraśki Małe
Lala ma 50 cm wysokości.



Z resztą każda z nich ma 50 cm. Wypełniona jest watoliną a buźkę ma malowaną farbą do tkanin.


To Ewelina Rosalina, z rodziny Różyczek z miasteczka Urokowisko


Lalki już na półkach w sklepiku.


Oto Basieńka, Miss Drezdenka, córka wójta ze wsi Wiosna


Ale żeby było też psotnie to powstało to małe cosik.


Malutka torebeczka.. Ma ok 20 cm wysokości a licząc z rączkami ok 25.


Powstała jako żart. Ania Krućko plecie takie stojaki na wino. Robi to mistrzowsko.
A że dorwałam to i owo, i maszynowo też było ciekawie, to jedna taka poleci specjalnie do Ani.
Niech wie, że inspiruje ludzi do szaleństw wszelkich :)
Ps. Taka mała już żadna nie powstanie, ale większe... kto wie :) Gitara kiedyś też miała być uszyta jedna.
Słoników też jest coraz więcej ... na szczęście :)


Pamiętajcie kochani o candy. Lala będzie dość długo szukała domu.


Moja kota ...czyli Andziula już miauczy, że czas na sen, więc lecę lulu.

Komentarze

  1. :))) Świetny pomysł z torebką jako pomysł dla Ani,która takie "cosik" wyplata!!! I lale fantastycznie przedstawione.I Andziula tak rozbrajająco spogląda :) Ale "polukrowałam" ,ale taka prawda :) Pozdrawiam,Iventi.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka dla odważnej niewiasty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc kolorowych snów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka cudowna! Fantastyczny kolor i do tego ta koronka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No torebka powaliła mnie na kolana, a w małym tkwi urok :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty