Za moment rusza jarmark


Już za kilka godzin odbiorę kluczyk od domku numer 15 znajdującym się na Starym Rynku w Poznaniu między ulicą Wrocławską a Świętosławską. Tremę mam jak stąd do Los Angeles ... Normalnie jakbym przynajmniej miała odlecieć na Księżyc ;D
Oczywiście do toreb nie dojechałam w szyciu. Ugrzęzłam między szyciem zabawek, tworzeniem biżu a malowaniem.


Pouzupełniałam różne wzory. Uszyłam aniołki, kotki różne, ale też guzikowe lale.


Będzie trochę zabawek takich dla chłopców, żeby im smutno nie było.
Jak tylko się rozłożę pokażę Wam fotki. Ale muszę Wam się przyznać, że niestety wiele rzeczy nie dałam rady wykończyć. Okazuje się po prostu, że nadal ręce mam dwie, choć chciałabym z 6 :)



Nie wiem jak mi pójdzie, ale z aniołem stróżem gadałam - mówił, że pogoda będzie cud miód, więc oby tylko klienci byli i zaglądali do mnie.


A tu chcę Wam pokazać wspaniałą pieczątkę. 
Zrobiła ją Marzenka Ostrowska Tu do Niej zajrzycie
Pełny profesjonalizm.
Jeszcze nie raz będę Ją reklamowała, bo faktycznie pieczątką działa jak marzenie. Wszystkie - tzn. 300 toreb opieczętowane już czeka na jarmark.
Ok - lecę lulu. Ok 6 muszę odebrać klucze, a od 11 - 21 czeka mnie pierwszy dzień jarmarkowy ... trzymajcie kciuki a jeszcze lepiej - zajrzyjcie do mnie :)

Komentarze

  1. Powodzenia kochana, dużo klientów i ładnej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie również powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako Poznanianka trzymam za ciebie kciuki, za swoich ziomów w końcu trzeba! :-) Żeby była pogoda, a klienci mieli pełne kieszenie i co więcęj byli skorzy do wydawania pieniędzy. A może znajdę chwilę i nawet wlecę na Stary Rynek? Z pewnością wtedy odnajdę Twój kramik. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po weekendzie koniecznie chcę się wybrać!
    Życzę również wielu życzliwych klientów i żeby trema szybko minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra zabawki! A jaka superaśna pieczątka! Szkoda, że nie mogę zajść na jarmark, musiałam wyjechać... Mam nadzieję, że w poniedziałek jeszcze będziesz:) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Julu, wielu klientów i cudnej pogody. Ale z pogodą jak sama mówisz masz ustalone ;-)
    Czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i trzymam kciuki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze ze wczwsniej nie doczytalam ze ty tam stoisz .. moze dzis wpadne cuda zobaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty