Wieloryb, statek i pewien "podpasznik"


Mówią, że bieg to zdrowie, ale u mnie to już urwanie nie tylko głowy.
Pomysły szalone spać nie dają. W głowie po prostu się gotuje.
Stworzyłam nowe zabawki. Takie dla malucha.
Wieloryb, który ma 35 cm długości - patrzy jak tu popłynąć do kumpli, którzy czekają na wypełnienie.


Uszyłam też żaglówkę, bo lato to w końcu takie morskie klimaty. Ma ok 25 cm


A tu wykorzystałam Tomka na modela ;D Dobrze mieć dorosłego syna z dużym poczuciem humoru.
Jak widać - uszyłam jamnika, podpaszanika jak to napisała Joasia, no na 100% kundla o wielkim sercu.
Mam nadzieję, że cała ich kolekcja wywoła wiele uśmiechów... u nas były salwy śmiechu.

Komentarze

  1. Czyli wieloryb i statek z podpasznikiem wybierają się nad morze:)Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałabym się nigdy, że wieloryby to takie miłe, urocze stworzenia! A "podpasznik" rozwalił mnie na łopatki - jak tylko zobaczyłam tytuł posta umierałam z ciekawości, co to takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne...podpasznik rewelacja:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpasznik rządzi! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieloryb, żaglówka i jamniczek wyszły świetnie ;-) Zapraszam do mnie na Candy Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Model na piątkę, fajne chłopaki mają poczucie humoru ;-)
    O "szyciowych" nic nie napiszę, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe jaki kundel toż mówiłam że podpasznik uległy z rodowodem , rodowód wydany przez Niteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z różową żaglową wstążką. Idealnie komponuje się kolorystycznie i jest w moim ulubionym różowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ten podpasznik to jak mój były, ukochany ROKI!!!!! Identyczny!!!! Już go kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w tym jest - w tych Twoich pomysłach. Piszesz, że są szalone i spać nie dają - tym lepiej, jeśli dzięki temu takie zabawki potem wychodzą spod Twoich rąk. Wieloryb podbił moje serce. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sposób się u ciebie nudzić Niteczko ;)
    Zawsze stworzysz tak pocieszne maskotki, że na sam ich widok serce rośnie. Cudne przytulaski :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz