Spóźnienie pełne lal


Wiem Kochani miało być candy z torbą, ale tak wlazłam w zabawki, że chyba już mi tylko uszy wystają. Zatem candy przenoszę na środę.


Uszytych mam łącznie 30 takich lal, ale dopiero 11 dałam radę ubrać i wymalować.


Imion im nie nadaję, bo wszystkie są specjalnie na jarmark. Mam nadzieję, że różnorodność przyciągnie uwagę klientów, ale i oglądaczy też :D


Jednego jestem pewna, że mój jarmarkowy domek będzie bardzo "paczalski", przy tylu lalkach z oczami jak ludzie. Zaczynam poza tym świrować. Na maksa!!! Czy moje zabawki znajdą nabywców. 
Ale jestem pełna wiary.



Część lal będzie miała wełniane włoski, a część ufilcowane. Te mają 50 cm wysokości.



A to nowy pomysł - dzidziusie. Mają 27 cm wysokości. Już uszykowane mam dla nich łóżeczka / nosidełka.


Oj chyba nie ma sensu spać. Tyle rzeczy do zrobienia. Przepraszam Was raz jeszcze za opóźnienie, ale widzicie sami, normalnie nie wiem już gdzie mam swój początek a gdzie koniec :)

Komentarze

  1. Jakie śliczne laleczki!!!!
    I nowinki dzidziusiowe też super:)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek Niteczki jest pewnie przy igle ?:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne lale, trzymam kciuki za powodzenie na jarmarku, tak pięknie patrzą, może wypatrzą swojego nowego właściciela:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne lalunie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudne mam nadzieję że znajdą właścicieli !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne lalki,trzymam kciuki za powodzenie na jarmarku

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe laleczki!! Sama nie wiem ktora najładniejsza, wszystkie mi sie podobają :) Na pewno zaraz znajda swoich nabywców :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne - normalnie nie można oczu oderwać!!!! Patrzę i podziwiam te ZŁOTE RĘCE!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu jakie śliczności! trafiłam tu przez przypadek i oczu nie mogę oderwać! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sowy - te na sukienkach i te do przytulania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sowy - te na sukienkach i te do przytulania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórzy to maja talent i cierpliwość:)śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,bajecznie i kolorowo tutaj.Śliczności dla dzieci.Pozwolę zostać tutaj na dużej.Pozdrawiam,Iventi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz