Rozdawajka i rzut na taśmę jarmarczną


Kochani dla tych, którzy jeszcze nie wypatrzyli - właśnie ruszyła rozdawajka na fanpage'u sklepu Pani Niteczki - o TU
Już 1 lipca będzie ogłoszenie wyników.
Zajrzycie koniecznie!!! Domek i łódka szukają domu.


Poza tym co u mnie? Młyn w głowie, w rękach. Jarmark pochłonął mnie calutką.
Mogę stwierdzić, że to przygoda tak szalona jak lot balonem, który latał ostatnio nad boiskiem szkolnym przed naszym blokiem. Wiem, że warto było zaszaleć, ale to opiszę już po wszystkim.
Wszak zostały jeszcze dwa dni :)


Zmieniłam się też fizycznie. Teraz jestem pochodnią, marchewką ...albo wiewiórą - zależnie od interpretacji.
Niestety choroba uszkodziła mi włosy, wypadały garściami i na złość chorobie obcięłam je bardzo krótko i do tego zrobiłam sobie kolor pełen życia :) Teraz mnie widać z daleka. Mam jednak nadzieję, że z Księżyca już nie ;D


A teraz czas na pochwalenie się stoperem pod drzwi lub okno wykonanym z Hooocked - to praca naszej 14 - stoletniej córki Agnieszki. Jest duży, ciężki, ale przesympatyczny.


A tu dzieło Iwonki Umińskiej, która przeszła wszelkie marzenia moje o krzesełku do zdjęć dla lalek.
Sami zobaczcie. Teraz lala, która ma 50 cm wygląda jak mała królewna.


Iwonko Kochana dziękuję Ci z całego serca!!!

Ps. Dla tych, którzy będą na jarmarku w te dwa dni. Kochani nie martwcie się, że towaru już mało. Obiecuję, że wszystkie wzory wrócą i trafią do sklepu internetowego.
Zwyczajnie już nie daję rady fizycznie. Zmęczenie osiągnęło apogeum, a niestety u mnie zdrowie to podstawa. Mam wiele rzeczy w połowie zrobionych, więc obiecuję, że jeszcze wieloma przedmiotami Was miło zaskoczę.

Komentarze

  1. Uważam że pięknie Pani wygląda w krótkich włosach, młodzieńczo i świeżo.
    A do takiej miłej buzi wszystko pasuje.

    Pięknie pani szyje - podziwiam za hart ducha i talent.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio zrobiłam się na rudo...i fajno, obalamy mity..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fryzurka i cieszę się ,że jarmark udany...pozdrawiam i sił życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu pasuje do Ciebie ten kolorek,taki z pazurkiem,super

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek śliczny:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace śliczne,jarmark udany,a fryzurka jak dla mnie genialna,śliczna uśmiechnięta buzia ,widać radość życia,pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko się cieszyć, że zabrakło towaru!! To znaczy , że na jarmarku odniosła Pani pełen sukces :)
    Fryzurka super! Fajny kolor, fajne ścięcie - efekt na 6+ :)

    Bardzo fajny ten stoper pod drzwi, fotel dla lali - bajka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie:) Super krzesełko, super fryzura, super stoper i super konkurs! Nie mam fb i nie mogę się dostać pod link. Mam nadzieję, że można się przyłączyć do zabawy, ustawiając banerek na pasku bocznym...

    Gorąco pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia jutro na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się nie udało:( Ech, moje plany zostały pokrzyżowane i ze spotkania wyszły nici. Ale słonika i dinozaura udało mi się wcześniej kupić i teraz mam cząstkę "Pani Niteczki" u siebie pod dachem:)

      Gorąco pozdrawiam! Cieszę się, że mogłam poznać Pani Rodzinę:)

      Usuń
  9. Baardzo ladnie wygladasz z tym kolorkiem wlosow :) Suuper stoper zrobila twoja corcia :) Baardzo mi sie podoba :) Jak i krzeselko Pierwsza klasa :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że stopery mogą być czymś ładnym, a nie tylko klocem!
    Świetny kolor włosów (i nie mówię to dlatego, że sama noszę rudości na głowie). Po wczorajszej wizycie na Rynku stwierdzam, że sowy i wieloryby nie tylko są fotogeniczne, ale pięknie wyglądają na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Jolu, zawsze mi się buziol cieszy, kiedy czytam twoje wpisy (no prawie zawsze, bo kiedy miewasz gorsze dni, to radości z tego czerpać się nie da!).
    Toczysz godną podziwu walkę z chorobą. Ona swoje, a ty swoje! Szacunek Niteczko i obyś dała jej w kość na tyle, aby zmiękła i odpuściła. Ot, takie marzenie :)
    Kolorek cudny i bardzo energiczny :)
    Już się nie mogę doczekać relacji z jarmarku :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz