Na straganie w dzień targowy ...


Jarmark ruszył pełną parą. Jest mnóstwo śmiechu i radości. Klienci polubili sowy, pieski, ale oczywiście koty klamkowe najmocniej łapią ze serca.


Lalki szukają przyjaciół. Żyrafy prężą się dumnie.


Koń na patyku zagląda kusząco. Drzewko i kosz od Wujka Przyrody pobudza fantazję.


Zmęczenie jednak jest duże. Dobrze, że nasza Agnieszka z koleżankami nas wspiera, a od dzisiejszego wieczora dołączy jeszcze Kasieńka z Lawendowej Chatki. Będzie jeszcze bardziej kolorowo.
Ważne też, że pogoda piękna i oby tak nam została :)
Ślę Wam moc pozdrowień 

Komentarze

  1. Ale super!!! Dziś wracam o 18:00 do Poznania i od razu jadę na Stary Rynek. Mam nadzieję, że jeszcze będziesz, bo bardzo bym chciała Cie odwiedzić. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo, bogato, obyś dużo sprzedała.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo matko,a kiedy Ty zdarzyłaś to wszystko naprodukować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za pomyslnosc i wspaniala pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu - straganik bajeczny , lale jak damy siedzą , klamkowce-koty pomrukują życzliwie na klienta a sowy pohukując zapraszają do zakupów :)
    życzę dużo zadowolonych kupujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki - wszystko wygląda fantastycznie - (jutro wysyłam moją Aniołankę - może się przyda /:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za powodzenie straganu i zapraszam na http://tulipanowiec.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-libster-award.html po wyróznienie Liebster Award :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia życzę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja byłam i widziałam:)Stoisko bardzo klimatyczne, dzieła precyzyjne i śliczne!!!Pani musi mieś ogromna pasję, żeby natworzyć tyle piękności!Zauroczył mnie pewien słonik...<3.Zapraszam do mnie, zamieściłam zdjęcia z Jarmarku Świętojańskiego, między innymi także wspaniałości Pani Niteczki:)
    http://kaoruaki.blogspot.com/
    Pozdrawiam, i mam nadzieję że jeszcze raz dotrę na Jarmark w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz