Zostało 18 dni do jarmarku a ja gonię czas


Kiermasz już za niecałe 20 dni, więc praca wre.


Uszyłam króliczki, bo ich nie było na stanie. Muszę ubrać jeszcze kolejne.



Takie dla chłopców też oczywiście być muszą. Powiem Wam, że nie wiem w co łapy włożyć.


Dziś w nocy nie mogłam spać i wymyśliłam projekt sówki. Takiej dla maluszków, żeby mogły ją targać za uszka, ciągnąć za skrzydełka. Wielkość 22 * 23 cm. Jak dotąd powstało ich 11 sztuk. Mam nadzieję, że wywołają wiele uśmiechów.


A teraz pytanie - Czy komuś marzy się letnia torba na zakupy?
Jak tak, to zajrzyjcie w Dzień Dziecka, bo ogłoszę nowe candy.

Komentarze

  1. kochana torba?? candy?? w twoim wykonaniu??? oj nie mogę tegoż opuścić. Cudne rzeczy tworzysz , sowa mnie urzekła!!!! Kobieto ty chyba masz dłuższą tą dobę niż większość istnień ludzkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co post, to mocniej zastanawiam się, co najbardziej chciałabym przynieść sobie do domu z Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To muszę koniecznie w dzień dziecka zajrzeć a zabawki śliczne szczególnie te króliczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka robisz :-)
    na pewno wywołają uśmiech na niejednej dziecięcej twarzyczce :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna zabawki dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne! Już nie mogę się doczekać jarmarku. Na pewno tam zawitam:)I będzie okazja do poznania na żywo:) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idziesz jak burza! urocza ta żyrafka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. króliczki rządzą !! a o torbie marzę, więc muszę pamiętać aby 1.06 ustawić się w kolejce :)
    Ohh zazdroszczę ci cierpliwości na szycie jakich cudeniek !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych króliczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy bedzie mozna taka sowke u Ciebie kupic?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje prace będą zachwycać na jarmarku:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz