Powitanie i pożegnanie


Tak jak Wam pisałam - uszyłam kolejną kolekcję lal.


Tak jak wcześniejsze siostry wszystkie mają po ok 40 cm wysokości.


Ale mają zupełnie inne buźki, uczesania i oczywiście sukienki.


Czeka mnie jeszcze uszycie ich młodszych i starszych sióstr. A dlaczego tyle?
Bo już dziś zaprosić Was mogę między 15 - 30 czerwca do Poznania na Stary Rynek.
Będzie mogli zobaczyć moje zabawki na Jarmarku Świętojańskim.


Dla tych, którzy zajrzą wcześniej na blog lub fb będą specjalne niespodzianki na jarmarku.


A co tam znajdziecie? Oj wszystko co już stworzyłam i znacie z mojego sklepu


Ale nade wszystko będziecie mogli zobaczyć liczne nowości, a co najważniejsze wszystko dotknąć... a jak wiecie to nie to samo, co tylko pooglądać z monitora.


A teraz kolejna męska decyzja ...
Takie dinusie i pieski szyję łącznie już prawie od 3 lat. Doszłam do wniosku, że już te wzory zasłużyły na emeryturę. Jutro szyję ostatnie 3 dinusie i więcej szyć ich nie będę.



Czas na nowości, których jest więcej niż moja biedna głowa pomieścić może.
Muszę je uwolnić, bo może mi łepetyna wybuchnąć ;D

Ps. Jeśli tu zajrzy może przez przypadek :) Dyrektor czy Prezes ... bo ja tak zakręcona jestem, że oczywiście nazwiska, a nawet tytułu nie zapamiętałam ... targowiska.pl ... To chciałabym się nisko pokłonić i podziękować. Nie spodziewałam się, że trafię na tak wspaniałego Człowieka z Wielkim Sercem!!!
Dziękuję!!! 

Komentarze

  1. Już żałuję, że nie mieszkam w Poznaniu. Lale są przesłodkie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zawędruję w inne rejony. Kto wie :D

      Usuń
  2. Sliczne lalki i każda z kwaituszkiem :) Niestety na targ nie dotrę ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się w takim razie doczekać Jarmarku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne lalki :) Dino mi sie podoba material suuuper wyglada :) Powodzenia na Jarmarku :) Szkoda ,ze tak daaleko mieszkam bo z checia bym sie pojawila :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko od przyszłego roku zacznę więcej wędrówek po Polsce, więc może i zawędruję w Twoją okolicę

      Usuń
  5. cudne lale a jarmarki fajna sprawa można tylu ciekawych ludzi poznać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to debiut, więc mam nadzieję, że właśnie tak będzie.

      Usuń
  6. ależ sliczności, i jaka szkoda,ze to druki koniec świata, ja ja bym tam do ciebie wpadła, podotykac, poogladac i poznać cie tak na zywo. pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piecyku kiedyś umówimy się po środku Polski i zaszalejemy

      Usuń
  7. O kurcze ale fajnie. Na pewno będę na jarmarku, to pooglądam Twoje cudeńka na żywca. Pozdrawiam z urodzenia poznanianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super!!!! Ja przyjdę, ja przyjdę! Tak się cieszę, że będziemy się mogły poznać na żywo:))) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jarmark za daleko,szkoda:)Twoje lale są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blondyneczka w różowej sukience w kropeczki - wpadła mi w oko!!! Ale wszystkie są wspaniałe!!! A na taki jarmark to chętnie bym się wybrała ale troszkę "0) za daleko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blondynka ma swoją fankę.

      Usuń

Prześlij komentarz