Czy wisi Ci czytanie? - czyli do czego namawia Pani Niteczka


Bardzo lubię czytać. Szukałam dla siebie ciekawej zakładki. Takiej jakiej nie ma nikt. I wtedy narodził się pomysł na akcję:
" Czytanie mi nie wisi. A Tobie?"
Tak postała kolekcja zakładek, które mają kształt krawata. Są takie dla panów i takie dla Pań. Będą też z motywami dziecięcymi. Mam nadzieję, że takie zakładki dodawać będą uroku czytaniu. Może dzięki takiemu prezentowi ktoś zacznie więcej czytać? Jak Wam się podoba pomysł?


A co najważniejsze - to unikaty. Tylko pojedyncze egzemplarze!!! No i pomysł własny, więc nigdzie takich nie spotkacie.
Czyż to nie wspaniały prezent na Dzień Ojca, Dzień Matki ... a może i Dzień Dziecka ... lub jako podziękowanie na koniec roku szkolnego? Zapakowane - dziś trafi do sklepu pierwsze 10 wzorów.


Tak prezentuje się na książce :D



A oprócz zakładek do książek - krawacików, uszyłam 3 miśki. Tzn uszyłam więcej różności, ale tak na tip top gotowe są 3 sztuki.


Dla dziewczynki i dla chłopca. Mają 40 cm.


Jednym słowem ... odpoczywam w ruchu.
Choć zaliczyłam grilla, trochę leżakowania, ale ból pleców motywuje do działania.
Za dużo pomysłów w głowie, które mówią do mnie - weź się kobieto, twórz.... 
Mam nadzieję, że troszkę odpoczęliście? 

Komentarze

  1. No proszę, jakie te krawaty fajne :) A misie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl na motywatora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł na zakładkę i świetne hasło na akcję. Mnie czytanie też nie wisi. A do misiów aż chce się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł z tymi zakladkami i pomysł też super

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleee czad! Zakładki kapitalne :)
    Misiaki słodziaki :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, cos w tym jest, jak mnie boli, a boli coraz cześciej i coraz wiecej, to jedyne wyjście nie przestawać robić, bo jak tylko się połorzę to umarł w butach , tragedia/ Misie cudowne/krawaty to genialny wręcz pomysł, ciekawa jestem pomysłów na kobiece krawaty- może przenieść ten cytat na tył krawacika,żeby został na zakładce jak już się karteczkę wyrzuci?Pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołe te zakładki-krawatki:) Misie mają takie twarze, że można się w nich zakochać:))Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na zakładkę rewelacja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł :D

    www.cingari.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, iż pomysł z zakładkami-krawatami jest bardzo Niteczkowy! Bardzo sympatyczny... bardzo pozytywny i bardzo efektowny.
    Myślę również, że to świetny sposób zachęcenia ludzi do czytania. Wydaje mi się, że coraz mniej ludzi czyta książki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny pomysl z fajnym pytankiem ;) Teraz wiem dlaczego coraz wiecej ludzi, coraz mniej czyta...no bo krawatow w handlu jest coraz to wiecej...
    Miski udaly sie superowo, takie prawdziwe "misie przytulasie", pozdrawiam cieplo i jestem tutaj chociaz malo komentuje, jednak reke trzymam na pulsie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz