Czereśniowa dama leci do ...



Już czas ogłosić do kogo poleci lala z Candy.
Nie spodziewałam się aż tak dużego zainteresowania :)
Razem zgłosiło się 55 osób.
Czereśniowa lala leci do .... Ewelina J - K
Gratuluję z całego serca!!!
Do tego jak pisałam przekroczyliście 40 osób, więc polecą też dwie pocieszajki.



Może to będą kotki? Może nowe zabawki? Nie wiem. Zobaczycie jak dotrą.



Pierwszą osobą jest ...  dziecinada- art


A drugą osobą jest ...  Piecuchowo





Gorąco gratuluję i dziękuję Wam, że aż tyle osób wzięło udział w zabawie.
Jak widzicie mam nowy stempelek, który zrobiła dla mnie Iwonka - Tu możecie poznać Ją bliżej
Dziś o północy wreszcie ruszył mój sklepik. Pierwszych kupców mam, więc czas zakasać rękawy, bo zabawki mają trafić jeszcze w dwa magiczne miejsca, więc nie będzie obijania.
A już na dniach ruszy kolejne candy z łapaniem licznika.... Jeszcze tego nie było :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo będzie pewna torba do zdobycia.

Ps. Czekam na adresy - wyślijcie je na niteczka@vp.pl

Komentarze

  1. gratuluje wylosowankom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się popłaczę, znowu nic.Pozdrawiam serdecznie,stempelek cudny.Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nie płacz, jeszcze będzie wiele niespodzianek. Śledź też mój sklepik, bo tam też będzie wiele rozdawajek :D

      Usuń
  3. grtuluję
    i dziękuję za zabawę:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ogromnie :)))))
    Dziękuję!
    Stempelek superowy :)
    Ślę cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczesciar :) Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzców, a Tobie życzę powodzenia w prowadzeniu działalności ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, szczęściary. Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez ja się cieszę, no nawet nie wiesz, gratulacje ze sklepiku, i wszystkiego naj, naj

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje wygrany i otwarcia sklepiku i zycze samych klientow

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane nie martwcie się. Już powstaje wiele nowości, więc będzie się niedługo znowu działo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czereśniowa dama zapukała dziś do mych drzwi :)
    Jest cudowna, zdjęcie nie oddaje w pełni jej uroku, a do tego zaskoczyła mnie jej wielkość :)
    Jestem zachwycona :)
    Dziękuję!
    Ślę moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty