Candy z misiem na fanpagu "Pani Niteczki" ( i spacer z psem)




A dziś zabieram Was na spacer z psem. Koło nas jest malutki park.
Co roku jest wysyp stokrotek.


Nasz Kasumi ze szczęścia aż się uśmiechała.


Jest tu też piękny skwer z tulipanami. Podobają mi się obie odmiany.


Oczywiście spóźniłam się - bo Kasi wąchała kwiatki... No cóż może innym razem.


A tu zbliżenie na te biało różowe. Muśnięte w środku fioletem.


Niestety nie było żadnej pszczółki. Szkoda, bo lubię łapać owady jak siedzą w kwiatkach.


I ukochane drzewo. Jak na nie patrzę mam wrażenie, że mam obok "małą Japonię". 
Idzie czas relaksu na świeżym powietrzu. Ogródek pod blokiem czeka :D

Ps. Pamiętajcie, że możecie załapać się na misia tylko 48 h.


Komentarze

  1. śliczne wiosenne zdjęcia:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wiosennie :) Uwielbiam tulipany :) Ze smutkiem dziś widziałam u siebie w mieście puste ronda - oszczędności :/ No może nie puste, zarośnięte przez mlecze, a nie jak zawsze przez tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek istne cudo,miś fajniutki. Na razie nie mam konta więc teraz tylko kibicuję.Słoneczne pozdrowionka Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek piękny i uroczy :) Cudne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam konta na fb wiec zycze innym powodzenia :) Misiu sliczny :) Suuper masz pieska :):) Tulipany uwielbiam :) Rowniez porobilam ostatnio kilka zdjec :) Zapraszam :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się spóźniłam bo już po 14 ;) ale napisze dziewczyny kochają lale choć te duże to już nie tylko ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic się nie martwcie... już lada moment kolejne candy tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałaś posta dzień przed moimi urodzinami! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz