W błękicie i czerwieni


Spóźniony zajączek, który ma spać z synkiem koleżanki, wreszcie dostał porteczki.
Przecież nie będzie spał na golaska.


Ubrałam też te dwie małe damy. Jedna w kropeczki, a druga w misz masze.
Kwiatuszki zrobiła mi Monawmona... jak dobrze mieć takie kochane dziewczyny blisko, choć daleko.
Moja zabaweczki na tym zyskują, a ja mam więcej czasu na szycie.


Wiem, że po Wielkanocy, ale letnie zajączki, misie, pieski to przecież idealne zabawki na Dzień Dziecka.
Pewnie zrobię też specjalna rozdawajkę z tej okazji, bo właśnie powstaje cudna kolekcja rozbieranych duuuuużych zabawek :D


O i misiowa panienka też została ubrana. Tym razem zrobiłam z serduszkiem filcowym.
Tu znowu kwiatuszek. Wygląda jak siostrzyczka zajączka


Przypominam, że trwa candy. Zapomniałam dodać, że będą też dwie dodatkowe pocieszajki.... jak lista dobije do 40 :) a już jest ponad 25 :D



Bobo 20 * 20 cm


Maluszek 10 * 15 cm


Tez 20 * 20 cm


I wróżka w wannie też  20 * 20 cm

Coś tam jeszcze zmalowałam, ale tylko dlatego, że musiałam sobie ciut odpocząć od szycia.
A jutro wycieczka do urzędu pracy ... bez tej wizyty nie będę mogła wystartować z programie unijnym ... Oby udało się załatwić.

Komentarze

  1. Oby wizyta była pomyślna:)
    Pluszaczki i karteczki jak zawsze cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z ciebie pracuś!!! Jak ja bym chciała dzieckiem być ummm

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię do Ciebie zaglądać:)Te pluszaki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony zajączek, czerwony miś, to po prostu mi faworycie. A w urzędach ci się uda, bo jak nie tobie to komu co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do dodania swojego bloga, do katalogu blogów, który utworzyłem wczoraj: http://znajdzbloga.blogspot.com/
    Ma to zwiększyć twoja oglądalność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowita pszczółka z tej naszej Niteczki ;)
    Same wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje szyjątka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękne rzeczy. jak widzę takie króliczki i misie to sama czuje się jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty