Smoki ogłaszają wielkie zmiany w życiu Smoczycy


Smoków jest uszytych 20 sztuk, ale 8 już poskładałam w całość.
Baaaa! Nawet ubranka dostały.


Lawendowa trójka i tęczowa - bo ciepło się zrobiło.


Uszyłam też miśka. Portki leżały od dłuższego czasu. Śmieszny taki z serduszkiem - noskiem.


I jeszcze 3 króliczki wyskoczyły. Same. Nie pytały nawet o zgodę.


A teraz chcę Wam się pochwalić. 
1 maja rusza mój sklepik - właśnie przenosimy towar z Mojej Motylarni.
Nie wiadomo w co ręce włożyć. 
Kupować będzie można dopiero 1 maja, ale możecie już zajrzeć TU

Zapraszam też tych, którzy mają konto na fb do polubienia nowego fanpage'a - w prawym górnym narożniku :) macie ścieżkę - wystarczy kliknąć. Bardzo będę szczęśliwa jak tam zajrzycie.
Zostało 5 dni do candy ... :D A już mam pomysł na następne. 

Komentarze

  1. Cudowniaste! CO jeden to fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie urocze :) Powodzenia ze sklepikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite te pani smoki;)
    Podziwiam talent i pomysłowość w tworzeniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Smoczki mnie urzekły:) Trzymam kciuki za nowy sklep!!! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystkie co do jednego :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia !!! Pomyślności !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten misiek jest cudny,jednak na moje potrzeby musiałby mieć w ręku piłkę,czy to jest możliwe,czy jest na sprzedaż,no i jaka jest jego cena {z piłką] mój mail bogusia2000@o2.pl,będę wdzięczna za odpowiedź,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie one urocze:) dziekuje za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zawsze Piekne szyjatka :) Wlasnie bylam zobaczyc do Twojego sklepiku Suuper wyglada :) Ladnie sie prezentuje stronka i wogole ,a wiec zycze Powodzenia :):) Dopisalam sie rowniez na Candy u Ciebie sliczna lala :) Jutro mam urodziny i mam zamiar pic do konca miesiaca :):) goscie 30 przyjda na imprezke :):) wiec bede trzymac kciuki za to moje szczescie :):) hihi Milego wieczorka zycze Ci kochana :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że ze mną jesteście, głównie, gdy czuję się sama w kratkę. Ślę Wam moc podziękowań.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz