Na nową drogę... szycia


Znajoma poprosiła, żebym zrobiła jej pudełeczko ślubne, takie, żeby pieniążki mogła włożyć.
Zatem wzięłam się i z różności, które dostałam od dziewczyn stworzyłam takie pierwsze pudełko.
Wiem, że daleko do doskonałości, ale następna będzie lepsza.


Ważne, że się spodobała, a ja mam pierwsze koty za płoty.


Melduję też, że dziś dotarła nagroda. Ależ ciężki ten Łucznik :D Maszyna niesamowita, ale poczeka aż mąż ją rozgryzie. Potem mi to przełoży na polski ;D A serio to czekam na "Burdy", bo chcę zacząć szyć ciuszki na niej. Oj planów jest multum. 
A jednym z nich jest też wygranie dofinansowania z Unii Europejskiej :)


Jeśli, któraś z Was ma orzeczenie o niepełnosprawności i mieszka w województwie wielkopolskim to dalej.... do dzieła. Tam jest numer telefonu. Kliknijcie to się Wam powiększy zdjęcie.
Trzeba przecież życie brać za rogi, a jak się nie spróbuje... 
Zamierzam spełnić kolejne marzenie.
A maszyna Łucznik - Magdalena 2050 - stała się moją kropką nad "i" ... dziękuję Wam z całego serca.

Komentarze

  1. No to życzę powodzenia ;) Będę trzymać kciuki :)
    A pudełeczko jest bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przedsiębiorczości !
    Oj będzie się działo, oj będzie....
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!!!!! Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję jeszcze raz.Super ta maszyna,moja imienniczka więc niech się sprawuje dobrze.Pozdrawiam serdecznie.Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz szczęśliwe oczy, leciutki uśmieszek, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie widziałaś innej fotki jak wyglądałam jak chomik po Redbullu ;D

      Usuń
  6. Gratuluję serdecznie i życzę powodzenia !!!!
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. No,widzisz a chciałaś się poddać.Dobrze,że Cię "pouczyliśmy".Jesteś Wielka Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję maszyny i trzymam kciuki dalej-zawojujesz całą Unię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję maszyny :) - należała Ci się w 100% ;)
    Od dawna do Ciebie zaglądam i podziwiam za staranność wykonania Twoich prac, za serce które wkładasz w ich wykonanie :)
    Wszystko za co się złapiesz - zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygrania maszyny !!! Pudełko na nową drogę - udało Ci się piękne :) Zdolniacha z Ciebie i osóbka wszechstronna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję maszyny i mocno trzymam kciuki za dofinansowanie:) Pudełeczko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! a pudełeczko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pudełko piękne , maszyna - a właścieie -pudełko ładne...hehe...a dotacji życzę z całego <3
    I do boju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko jest przecudne :)
    Maszyna też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam za Ciebie kciuki z całego serducha, żeby się udało dostać to dofinansowanie. No komu miałoby się udać, jak nie Tobie?!! A pudełeczko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczka jest śliczne,a ta maszyna...gratuluję:)Trzymam kciuki za dofinansowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę i z podziwu wyjść nie mogę nad pudełkiem, a kawałek dalej czytam, że daleko mu do doskonałości. Nie ma na świecie rzeczy doskonałych ;), a pudełeczko jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję - dałaś mi motywację do kolejnych prób pudełkowych

      Usuń
    2. Pudełeczko śliczne,dopracowane,przemyslane.
      Gratuluję nagrody.Głosowałam na Ciebie trzymając kciuki z całego serducha! Teraz tez trzymam.Wiem,że dobrze wykorzystałabyś tą nagrodę! :*

      Usuń
  18. Kochani wszystkim Wam dziękuję za życzenia i za to, że po prostu jesteście ze mną

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz