Małe coś wyszło







Maluszkowo dominowało dziś, ale to przez to, że mam za dużo na głowie.
Tworzę nowy bardzo niteczkowy sklep, więc nie wiem dosłownie w co ręce włożyć.
Pomysłów tysiące. Ręce dwie. Śmieję się, że dam ogłoszenie w prasie : "Wolne ręce na gwałt potrzebne", ale boję się podtekstów, więc lepiej sama się rozdwoję, byle nie rozstroję ;D
Ciepełko za oknem. Tulipany w ogórku wyszły. Krokusy zgłupiały i ich brak. Może wyjdą w lipcu.
Ze mną też jak z tym królikiem - w kratkę. SM ma sporą wadę ... siada na psychę i człowiek żyje w ciągłej huśtawce. Ale ważne, że jak dotąd jestem na górze częściej niż w dole, choć w domu mówią, że czasami nie wiedzą, na co trafić mogą ;D A niech się boją :) 
Kto jeszcze nie wie, to pamiętajcie o candy. W dolnym poście. Będą na 100% dwie pocieszajki, bo przekroczyliście już 50 osób. To miłe, że czereśniowa lala cieszy się tyloma fankami.
Ślę Wam moc dobrej energii ( a ja idę lulu ... znowu się zasiedziałam :) )

Komentarze

  1. swietne te przytulaski trzymam kciuki za sile

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe jest piękne,a Twoje małe jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zabaweczki, słoniki są przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne :) Baardzo mi sie spodobal krolik :) Sily kochana Ci zycze !!! Duuzo energii tej wlasnie pozytywnej :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Królik chyba onieśmielony! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty uwielbiam... a ten fioletowy tak rozkosznie się uśmiecha ;-)))
    Cudne wszystkie!!
    Słonka w duszy i uśmiechu w serduchu życząc idę rozejrzeć się za candy... a w wolnym czasie i do siebie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoniki cudowne jak i pozostałe szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smoki wpadly mi " w oko" i ten krolis w bezowa krateczke z kokardka na uchu to tez taki slodziak :)POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty