Lala a la Gosia Andrzejewicz i Aniołanka, czyli akcja ratowania Ani


Zostałam poproszona o uszycie lali a la Gosia Andrzejewska.
Wybrałam ciuszki z teledysku Teledysk
pt. "Magia świąt"



Włoski jej ufilcowałam patrząc na to zdjęcie klik
Malowanie było wyzwaniem.
Lala ponoć ma trafić do samej artystki :) Mam nadzieję, że się nie przerazi ;D


Lala ma 56 cm. 


Chciałabym Wam podziękować za wspaniały odbiór moich kolejnych lal.
Chcę Wam też opowiedzieć o akcji z Aniołanką.
To magiczny anioł dla chorej Ani.
Akcję wymyśliła przy moim małym wsparciu Agnieszka Kuz.
Stworzyłyśmy razem turtoriale lali / anioła.
Ciałko według projektu Agnieszki. I u Niej znajdziecie wersję trudniejszą o TU plus zakręcony nasz wierszyk.


Natomiast na moim blogu z kursikami znajdziecie moją o wiele prostszą wersję:



A teraz najważniejsze. Poznajcie samą Anię - która dzielnie walczy.
Akcja polega na szyciu aniołków, lal, które potem ślemy dla Ani. A one zostaną sprzedane na aukcjach charytatywnych na rzecz Ani. Im nas więcej, tym Ania ma większe szanse na ratunek, więc namawiam Was do akcji. Podzielmy się radością tworzenia. Co Wy na to??? Dołączycie???
Tu stworzono specjalne wydarzenia na FB na rzecz Ani: Dołączcie jak możecie

Komentarze

  1. No nie!!!!!!!!!! jak tyto robisz ,że wyszła ci tak podobna do Gosi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty