Komódki i Kochasie


Troszkę poszalałam i wreszcie skończyłam kilka drobiazgów. 
Lubię czasami oderwać się od szycia i pokombinować coś w decoupage'u. 
Dzięki temu stworzyłam taką lawendową szafeczkę.
Wymiary to 16 * 11,5 * 8,5 cm



Udekorowałam też taki oto wiosenny listownik. Kiedyś kupiłam małego turkusowego ptaszka. Teraz go wygrzebałam i dopełnił całości. 
Wielkość 27 * 16,5 * 8 cm


Tą komódką jak tworzyłam to nie chciałam, żeby była z lawendą. Szukałam innych wzorów i wyszukałam - grunt to mieć tonę różności :)  - znalazłam takie mini filiżanki. Pomyślałam, że może do domku dla lalek się przyda, albo dla miłośniczki mini słodkości. Pal licho kalorie.
Wielkość komódki - 10,5 * 10,5 * 4 cm


I na koniec powstał też piórnik z pieskami. Nie ma w środku przegródek, więc może też być po prostu pudełeczkiem na małe skarby. Tu też wygrzebałam narożniki - które sprawiły, że teraz wygląda jak mała walizka, taka trochę babcina.


A tu tralalala mąż robi mi konkurencję :D
Usiadł, skroił, uszył, wypchał, złoży w całość .... mi zostało tylko wymalować i nochalki przyszyć.
Jak się Wam podobają Kochasie? 
Już wiem, że postanie taka para na ślub.


Zobaczcie jak oni się ładnie tulą. Taka kocia wiosenna miłość.
(Właśnie patrzę - to 200 post na tej odsłonie bloga ... jak ten czas szybko leci)

Komentarze

  1. Oj Jolcia nam szaleje :D
    Jak zawsze wszystko śliczne :)
    Buuuuuuuuuuuziaki :*

    http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne twory Pani NIteczko :-) komódki są przeurocze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Komódki śliczne, kociaczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listownik zauroczył mnie całkowicie. Jest przepiękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace:)Można podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 200-setki!!!
    Deku śliczne. A kochasie wywołują uśmiech to coś znaczy prawda?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko piekne,masz ty kobieto talent :) czego sie nie chycisz to bomba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty