Wiktoria dla Oskarka


W piątek Zuza dała mi znać, że zbieramy zabawki dla kolejnego małego Wojownika Światła. Mieliśmy Marcinka, Karolinkę, a teraz czas na Oskarka. Wydarzenie znajdziecie o tu klik
Może któreś z Was też zechce dołączyć. Każdy grosik jest ważny jak zawsze!!! Ale możecie też podzielić się swoimi pracami. U mnie to zwykle lale.


Lala Wiktoria uszyta specjalnie na aukcję dla Oskarka. Ktoś, kto ją wygra pomoże Małemu Wojownikowi światła odmienić Jego los. Lalę uszyłam z kremowej bawełny. Ubrana w spódniczkę i bluzeczkę lawendową w małe białe kropki. Udekorowana koronką.
Na szyjce ma naszyjnik – serce z perełkami między skrzydełkami. Lala ma 56 cm. Włosy z grubej włóczki. Buzia i buciki malowane nietoksyczną farbą do tkanin. Wnętrze lali watolina. Lalka mojego projektu. Włożyłam w nią wielki kawał swojego serca. Mam nadzieję, że i kupującemu przyniesie wiele radości w życiu. Zachęcam gorąco do licytacji od przysłowiowej złotówki.



Jak to mówią u mnie w domu, bo "nie zawsze człowiek chlebem tylko żyje". A my wiemy jak wiele energii trzeba, żeby walczyć o zdrowie. Zatem namawiam do licytacji. Na wydarzeniu pojawi się informacja jak tylko lala tam zostanie umieszczona. Namawiam do trzymanie ręki na pulsie.


A tak poza tym to w domu o najlepsze, najcieplejsze miejsce w słonku trwa walka między Andzią a gąskami. Zobaczcie jak patrzy na mnie obrażona, że śmiałam je tam położyć. Biedny drób przegrał ... leży i czeka na galotki. Ale to już jutro. Dziś czas relaksu.

Komentarze

  1. Bardzo ładna ta lala. Podoba mi się chyba najbardziej z dotychczasowych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też mi się podoba :D może przez te fioletowe oczy...

      Usuń
  2. Golasy! Nago wyglądają zabawnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna lalunia,powinna odmienić los Oskarka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Bożenko mam nadzieję, że jak zawsze kupi ktoś z wielkim sercem. Dotąd zawsze się udawało pomóc choć troszkę

      Usuń
  4. Jolu laleczka jest cudowna i na pewno zarobi na Oskarkowe zdrówko dużo pieniążków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna laleczka:)piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie Andzia rozśmieszyła:))) Siedi sobie z kurkami i udaje, że ich nie widzi;) A lala przepiękna! Na pewno przyniesie nowemu właścicielowi wiele radości! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz