Szyciowy Blog Roku - Wybór Internautów


Kochani właśnie mnie poinformowano, że dzięki Wam - Internautom mój blog zebrał aż 2843 głosy, co dało mi nagrodę w Szyciowym Blogu Roku 2012 - Łucznika. 
Jestem niezmiernie wzruszona, bo emocji wokół było niesamowicie dużo. Tych dobrych jak i złych niestety też. Tym mocniej dziękuję swoim fanom za uczciwe głosowanie - bo po skorygowaniu głosów - właśnie wyszłam na prowadzenie. Chylę czoła za Wasze wsparcie, bo spełniło się wielkie moje marzenie - wygrałam maszynę o tu klik http://magdalena.lucznik.info/
Wierzę, że to odmieni mój los jeszcze mocniej, bo może wreszcie zaryzykuję i ujawnię swoje projekty ubranek dla dzieci, które są w fazie projektów a nie miałam odwagi nadać im "ciała". 
Bardzo dziękuję!!! Jesteście dowodem na to, że marzenia potrafią się spełniać!!!
Dziękuję i wszystkie odtąd prace dedykuję Wam!!!



Komentarze

  1. Gratulacje:)dzięki naszym głosom jest nowa maszyna...czyli nowe projekty:)bomba-nie mogę się doczekać efektów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Micha mi się cieszy razem z Tobą, wierzyłam do końca :) Ściskam serdecznie.
    Moc życzeń świątecznych dla Ciebie, Rodziny i wszystkich, którzy są ważni w Twoim życiu. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Nie moge sie doczekać nowych cudeniek, które zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje od Piecyków, trzymamy kciuki za nowe pomysły,

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała wiadomość - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)Fajnie,ze wszystko dobrze się skończyło,miejmy nadzieję,że następnym razem organizatorzy lepiej się popiszą.Teraz będę czekać na wysyp Twoich uroczych szyjątek:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu ...GRATULACJE :) teraz dopiero będzie wysyp cudności ...wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich :) Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje wielkie, i czekam na te ubranka dziecięce, bo mam taką 7 miesięczna strojnisię :) i nie mogę się doczekać tych projektów. Jeszcze raz gratuluję, wypasiona maszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany jak się cieszę - marzenia się spełniają :-) Czekam z niecierpliwością na Twoje dzieła na nowej maszynie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję i bardzo się cieszę :) Pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ! Niteczko i życzę Tobie wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, fantastyczna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolku najwidoczniej tak miało być :) Wiesz jak się cieszę ...bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranej i wspaniałej nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! I powodzenia z nowymi projektami!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wygranej i nowej maszyny, piękna nagroda..! do dzieła z tymi ubrankami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULACJE! :)))

    A co się stało, że była potrzebna korekta głosów?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam,że wygrasz!!! Nie mogło być inaczej :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację cieszę się ogromnie,bo jak by mogło być inaczej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeogromne gratulacje od aeR made, czyli piątego miejsca w głosowaniu internautów. ;) Bardzo się cieszę, że Organizatorzy wzięli się do roboty i zrobili porządek z "głosami" osób, które nie potrafią grać uczciwie. Zazdroszczę maszyny! :) Szkoda, że Łucznik nie przyznał też nagród pierwszym blogom wygrywającym na głosy w poszczególnych kategoriach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szkoda. Byłoby jeszcze więcej radości. Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :)

      Usuń
  23. Gratuluję, zwycięstwo w pełni zasłużone. Mam nadzieję, że teraz dłonie nie będą już tak bardzo pokaleczone. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana gratuluję. Cieszę się, że się przyłożyłam. Zasłużone jak najbardziej. Piękna maszyna. Szyj szyj.. i raduj się tym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! to się będzie teraz działo, namnożą się szyjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję !!! Wspaniałych Świąt życzę Tobie i Twojej Rodzinie.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zasłużonej nagrody. Następnym razem też będziemy uczciwie głosować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję również! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie mówiłam?! :)) Serdecznie gratuluję :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję z całego serca!!!!:)

    I dziękuję za życzenia świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łaaaał bardzo fajnie :) Super blog! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty