Smocza słabość


Poproszono mnie o 3 smoki dla pewnych smyków i oto ubrane i gotowe polecą.
A że się rozpędziłam to uszyłam ich 6, bo sprawia mi szycie ich wiele radości.
Pewnie taka smocza słabość.


Ten na środku nie widać, ale ma ubranko w rybki. Pewnie lubi je łowić.


Zmieniłam w nich dwie rzeczy - oczy są malowane. ( Ach te farbki mną zawładnęły jak widać )
Ale co ważniejsze... dzieciaki zauważyły, że przy ostatnich zapomniałam o skrzydełkach.
Te już zatem są uskrzydlone. No cóż tak to jest jak się ma głowę jak ser szwajcarski :)


Uszyłam też kolejne króliki. Przyznaję się. Mam na ich punkcie fisia. Ta na górze ma uszka w paseczki cienkie białe. A sukienkę z dwóch tkanin: w paski i kwiatki.


 Ta fiołkowa ma uszy w krateczkę, a sukienkę z jednolitej bawełny i w białe kropeczki.


A żeby damom smutno nie było uszyłam też bodyguarda a la James Bond :) Oczywiście pod muszką :) 


Powstały też trzy koko .... jutro jadą na pewne osiedle do Fanaberii :)


Pytaliście jak maluję oczy tym króliczkom ... To farby do tkanin, pędzelek podwójne 00 i 5 zł do obrysowania, żeby równo wyszło. Ot i cały sekret. U mnie też to ciągłe próby i udoskonalenia, bo w kółko szukam idealnego malowania.
Witam kolejnych nowych obserwatorów bloga i zapraszam do rozgoszczenia.

Komentarze

  1. ahhh oczarowana jestem każdym Twoim tworkiem...nie mogę się napatrzeć:)super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co tu pokazujesz bardzo mi się podoba :) Malowane oczka zwierzaków dodają im wiele uroku, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze,u Ciebie nie można nic innego napisać,robisz same śliczności,perfekcyjnie wykończone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te smoczki najbardziej podoba mi się ten w koszuli w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne wszystkie szyjatka :) Cuudne oczeta :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne cudenka!O hipnotyzujacych spojrzeniach kroliczkow nie wspomne,bo niesamowite sa te ich rozmarzone slepka.
    No i wiadomo teraz skad sie wzielo okreslenie "oczy jak piec zlotych";)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, trafiłam tu dzięki jednej osobie z blogów :) Chcę Ci powiedzieć że tworzysz cudeńka..., przyprawiają o taki uśmiech że nie umiem tego opisać :)
    Masz pasje w sobie i to naprawdę dużą no i tak mocno walczysz z tym co Cię spotyka, jest to dla mnie nie wyobrażalne jak są traktowani często ludzie przez nasze przepisy prawne i cały bełkot polityczny i leczniczy.... To bardzo przykre.
    Jestem pełna nadziei, że po mimo tak wielu przeciwności losu uda Ci się wyjść na prostą - Tobie i Twojej rodzinie. Dajesz mimo wszystko wiarę w to co się robi i to co kochasz!
    A rzeczy które tu pokazujesz są niesamowite, widać w nich Twoje serce i pasje - to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. To szycie idzie Ci w ekspresowym tempie xD
    Super smoki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczyska są powalające, słodkości dodają :-) super smoki, zwłaszcza ten w niebieściutkiej sukienusi:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! :)
    A niektórym stworkom z oczu charakter wyziera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączki lecą do dziewczyn. Mam wrażenie, że to będzie jedna z moich najlepiej wymyślonych zabawek. Dzieci pięknie na nie reagują, a to najważniejsza komisja pod słońcem :) Cieszę się, że i Wam się spodobały. Dziękuję Wam za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. te smoczki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy te oczy mogą kłamać....
    Króliki cudeńka - zostaję na dłużej
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty