Nie ślimaczą się "Melmany"


Ślimaczyła się ta wiosna, ale wreszcie dotarła. U nas słonko cały dzień przez okno zagląda. Praca też ma odpowiednią temperaturę. Mąż się rozszalał krojąc przeróżne zabawki. Ma z tym taki ubaw, jakby dostał zestaw małego majsterkowicza. Zatem jest wesoło. Uszyłam 6 ślimaków. Ten na dole mój ulubiony.


Na skorupce ma pięknego zadumanego zajączka.


W związku, że króliki i zające uciekają to naszyłam w końcu serduszko na brzuszek tego jegomości.
Żyrafy pół roku czekały na poskładanie w całość. Tak to jest, jak się zgubi gdzieś w domu uszy i czułki. Wreszcie na nie trafiłam :) i tak oto powstały 4 kolorowe bestyjki.


 A tak poza tym "melmany" to super sympatyczne zwierzaki. Widzą świat z wysoka. 


A ten zajączek wyszedł kochany. Na uszkach ma tkaninę w różyczki. Chyba najsłodszy z dotychczasowych z tej serii. 


Melduję, że palcu mam dziurę jak smok. I z tej okazji mam do Was pytanie na śniadanie. Kolejne candy byście chcieli z czym? Jakie zwierzątko? A może lala? A może coś z malowanych przedmiotów? No pokombinujcie. Czekam na listę zamówień :) Ułatwicie mi podjęcie decyzji.
Ok. To dość na dziś gadania. Idę rżeć ... konie się właśnie szyją :)
Ps. Pozdrawiam nowe "twarze" - bosko, że jest Was coraz więcej.



Komentarze

  1. hmmmm... Ja bym właśnie chciała tego "fajowskiego" króliczka :P albo żyrafę lub słonika (może przyniesie miszczęście;))- wszystkie Pani prace są "słodziaśne".

    I jedno pytanko, bo w poprzednim wpisie z candy, Pani też pytała o imiona dla zajączków (dałam propozycje :P)... wybrała już Pani jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A imiona będą wykorzystane wszystkie, bo zawsze mi ich brakuje :D Zatem pięknie dziękuję

      Usuń
  2. zając słodziak :-) podobają mi się uszy różane !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przytulaki są słodkie, buzia sama się do nich uśmiecha "0)
    A na candy to żyrafkę bym chciała - choć ja nie mam szczęścia w takich zabawach "0(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kolekcję stworzyliście . A króliczek najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciala takiego kroliczka dla mojej corci, ktora wlasnie nie chce spac!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym bardzo panią prosił o żabę podobną do Kermita z Muppetów

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widzę, że ciekawe zamówienia na candy macie... coś czuję, że problem pod tym względem na pół roku mam rozwiązany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała żyrafę ! Ale w takich w miarę realnych kolorach xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz