Między kropką a kwiatkiem


Mówią, że groszki modne. No troszkę mnie poniosło i zakropkowałam aniołka. 
Jednak jak na niego patrzę nie jest aż tak źle :)


A żeby wywołać wiosnę, bo zimno za oknem strasznie, pomimo słonka posadziłam kwiatki na uszku słonika i żyrafy. Prawdę mówiąc, nie mogę się doczekać już ciepła. Słonko nad Poznaniem, ale zimno.


Chciałam też się podzielić z Wami radością, bo od dziś moje zabawki można oglądać w "Fanaberii" na os. Rusa 11 w Poznaniu. Pani Dorotka zaproponowała mi współpracę. Cieszę się, bo wiele osób z tamtą musiało do mnie jechać, a mieszkam na drugim końcu miasta. Teraz będzie im łatwiej. 
A jak tam u Was? Macie już porobione porządki przed świętami? U mnie wszystko jeszcze czeka na zrobienie, ale na szczęście mam duże dzieci, więc od poniedziałku bierzemy się, bo mam wrażenie, że już ewidentnie trzeba się spiąć, bo nie zdążymy z tym całym bałaganem twórczym.

Komentarze

  1. Śliczne są takie wiosenne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie szyjesz... Zakochałam się w słoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie odszyłaś słonika,żyrafę i tę śliczną groszkową lalę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo lubie te twoje szyjatka :) Ciesze sie ,ze mialas dzisiaj mily dzien :) u mnie rowniez zimno ,wietrznie. Milego wieczorka Ci zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! A w porządkach to może ktoś z rodziny Tobie pomoże? Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, przed chwilką tu trafiłam.... niesamowite. Coś czuję że zagoszczę u Ciebie na długo..... Podziwiam zabawki, ja niestety nie dałabym rady uszyć takich nie mam tyle siły by wypchać ... Też dotknęłam mnie choroba, RZS ah szkoda mówić ......lepiej tworzyć.... Zmykam do innych postów .... Pozdrawiam serdecznie i przesyłam duuużo sił... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu współczuję. RZS paskuda straszna. Też ślę Ci moc dobrej energii :)

      Usuń
  7. No właśnie ta pogoda - od środka wygląda pięknie , ale jak się wyjdzie na zewnątrz - okropnie , zimno i zimno , w Obornikach też :) Przy takiej pogodzie to i jakoś do tych porządków się nie spieszy , lepiej zaszyć się wśród swego rękodzieła , a anioł groszkowy piękny., Miejmy nadzieję , że już niedługo będziemy oglądać tylko takie piękne niebo jak jego bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam nowe osoby. Jak miło widzieć, że jest Was coraz więcej. Aż się cieplej robi. Jakbyście mieli u siebie wiosnę - pchnijcie ją w stronę Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też jeszcze bałagan! Muszę się za to zabrać :)
    Gratuluję nawiązania współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, a anielica mnie urzekła:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz