Malinka gotowa do odlotu i inne nowości


Mówią, że wiosna już ma się rozgościć. Poszukałam, więc tkanin pełnych słońca, dobrej energii. Uszyłam słonika - To lemoniadowy Joe :) Wyszedł trochę jak żółtko z jajka, ale myślę, że ociepli każde wnętrze domu.

A to tęczowy Tomuś. Słonik a la patchwork. Bardzo kolorowa bawełna. Lubię czasami sięgać po nią, bo zabawka zawsze jest bardzo pogodna.


A tego słonika jak zobaczył mój mąż powiedział: " O jacie uszyłaś słonia Pinio!".  Nie wiem czy pamiętacie taką bajkę "Proszę słonia." To moje odległe dzieciństwo. Lubiłam tą bajkę. A słonik wyszedł trochę jak albinos. Takie moje małe pożegnanie zimy.


Powstał też lawendowy królik, bo moda na ten kolo trwa. Jeszcze kilka takich powstanie, bo mąż się rozszalał w krojeniu. Dziś na tapecie krojczego są koniki, słoniki ... i lalki. Szkoda, że mam tylko dwie łapki.


I jeszcze dwa kociaki kolorowe też powstały. To kociaki torebkowe. Objechać mogą z wybrańcem cały świat. Zaraz je wszystkie powrzucamy do sklepu.
Chciałabym podziękować wszystkim, którzy tak chętnie kupują te moje stworki. 


No i czas ogłosić do kogo poleci Malinka. Tomek udawał dobrą wróżkę i losował.
Tym razem króliczek poleci do barbaratoja.
Gratuluję!!!!

Komentarze

  1. Gratuluję... ech znowu się nie udało :P

    Maskoty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko nie martw się. Nadchodzi nowe candy :D

      Usuń
  2. Dziękuję Tomkowi za wylosowanie mnie no i Tobie za uszycie takiego Milusia ;-)
    Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkowe kociaki są super,piękne maskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ kolorowo, a słoń rzeczywiście jak z bajki. Gratulujemy zwycięzcy i do miłego

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tęczowy jest śliczny ! Kolorowo radosny :)
    No i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane nie martwcie się. Nowe candy już prawie gotowe. Tym razem będzie przekorne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki,typowo wiosenne.Szkoda,że jednak Malinka nie przyleci do Malwinki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie martwić. Malwinka jeszcze nie raz będzie mogła coś tu u mnie upolować. :)

      Usuń
  8. Śliczne prace! Kolorowe, wiosenne - piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz